Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های عامل جنایت تروریستی اهواز با واکنش گسترده رسانه‌های عرب زبان مواجه شد. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌های بالستیک زمین به زمین به مقر تروریست‌های عامل حمله تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه واکنش گسترده رسانه‌های عرب زبان به ویژه سایت‌های اینترنتی را به دنبال داشت و آنها گزارش دادند که تعداد زیادی از عوامل تروریست و سران و سرکردگان پشت پرده جنایت اهواز در جریان این عملیات کشته یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری المیادین به نقل از خبرنگار خود تاکید کرد که این حمله پاسخی مستقیم از سوی ایران برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است و روی موشک‌ها عبارت هایی نظیر «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» درج شده بود.

خبرنگار شبکه المیادین همچنین گزارش داد که ایران با این حمله به مقر تروریستها واقع در شرق فرات می‌خواست پیامهایی را به کشورهای حامی گروههای تروریستی بدهد. علاوه بر اینکه هواپیماهای بدون سرنشین نیز لحظه هدف قرار دادن مواضع تروریستها در منطقه البوکمال را ثبت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این وعده داده بود که انتقام مرگبار و فراموش نشدنی از تروریستهای عامل جنایت اهواز بگیرد. بیانیه سپاه پاسداران تاکید کرده بود که این نیروها انتقام مهلکی را در آینده‌ای نزدیک از تروریست‌ها خواهند گرفت و ضربه قوی به آنها وارد خواهند کرد که هرگز آن را فراموش نمی‌کنند.

پایگاه خبری شبکه المنار نیز با درج فیلمی از این حمله تاکید کرد که ایران به تجاوز صورت گرفته در عملیات تروریستی اهواز واکنش نشان داد و مواضع تروریست‌ها در شرق فرات را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

پایگاه خبری العهد نیز تاکید کرد که ایران انتقام خون شهدای خود را گرفت و موشک‌های بالستیک این کشور منطقه شرق فرات را به لرزه درآورد.

این گزارش به نقل قولی از رسانه‌های خبری ایرانی پرداخت و تاکید کرد که موشک‌های مذکور از شهر کرمانشاه شلیک شده و با دقت بسیار بالا اهدافی را در شهر البوکمال در شرق فرات هدف قرار داد.

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که ایران حمله موشکی را به منطقه شرق فرات ضد تروریست‌های عامل حمله اهواز انجام داده است. این سایت نوشت که این حمله بامداد دوشنبه ضد مقر عناصری صورت گرفت که ایران آن‌ها را «گروه‌های تروریستی» توصیف کرده است!

پایگاه خبری المسیره نیز گزارش داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر عناصر تروریست های عامل حادثه اهواز را با چندین موشک بالستیک هدف قرار داد که در نتیجه این حمله تعداد زیادی از عناصر تکفیری کشته شدند.

این گزارش تاکید کرد که رسانه‌های جمعی ایران تصاویری از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر گروه‌های تکفیری در شرق فرات را منتشر کردند که در واکنش به جنایت اهواز انجام شده است.

شبکه خبری العربیه نیز به انتشار این خبر به نقل از رسانه‌های رسمی ایرانی بسنده کرده و به نقل از سایت سپاه نیوز نوشت که مقر فرماندهی مسئولان عامل جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات با موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت.

پایگاه خبری الیوم السابع مصر نیز تصاویری از این حمله را منتشر کرد. این سایت اینترنتی نیز به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم نوشت که حمله مذکور باعث هلاکت و زخمی شدن تعدادی از سرکردگان و عناصر این گروه‌های مسلح شده است.

انتهای پیام/

R36346/P36442/S8,90,95/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسه

سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: اسرائیل به عنوان یک جریان شیطانی تاثیرات بسیاری را در حوزه بین‌الملل از خود باقی گذاشته و امروز در میان جنگی جهانی (طوفان الاقصی) هستیم که مسیر آینده و تاریخ بشر را رقم می‌زند، چرا که هیچ جنگی به این عظمت نبوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، غلامرضا منتظمی در نشست تخصصی مسائل روز منطقه غرب آسیا و تبیین دستاوردهای عملیات وعده صادق در مشهد اظهار داشت: امروز اسرائیل 10 درصد توان خود را در منطقه و 90 درصد آن را در غرب قرار داده بنابراین در اولی از ابزارهای نظامی و در دومی از ابزارهای نرم استفاده می‌کند و علاوه بر اسرائیلی که در منطقه در حال جنگ است، اسرائیلی هم در غرب و دیگر نقاط جهان وجود دارد که مسئولان بسیاری را تحت تاثیر جنگ روانی قرار داده‌ است.

وی ادامه داد : به این ترتیب باید این دو جبهه را با هم مدیریت کنیم و این جنگ عظیم را با کمترین تاثیر پشت سر بگذاریم.

منتظمی با تاکید بر اینکه امروزه مسئولیت بزرگی بر دوش فعالان فرهنگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: زیرا در جبهه دوم که جبهه جنگ نرم است، فعالان فرهنگی باید هوشیار باشند و با فعالیت‌های خود کاری کنند تا علاوه بر جنگ نظامی در عرصه روانی و فرهنگی هم موفق شویم.

سفیر سابق ایران در فرانسه و کنگو گفت : 65 درصد تا 95 درصد افکار جهان در مقابل اسرائیل قرار گرفته است و چون ایران به اسرائیل حمله کرده، یک محور اصلی در این جنگ محسوب می‌شود.

منتظمی افزود:در ناآرامی‌های 1401 نظام جهانی در مقابل ایران قرار گرفته بود، اما امروز حدود 200 روز است که اسرائیل در حال قتل‌عام است و نظام جهانی هیچگونه مداخله‌ای نمی‌کند، از این جهت جنگ غزه بسیار عظیم و پیچیده محسوب می‌شود و این درحالی است که با توجه به اینکه ایران اسرائیل را مورد هدف خود قرار داده، مشخص است که در این جنگ وارد شده و با افتخار نقشی اساسی و بین‌المللی در آن ایفا می‌کند.

90 درصد فعالیت‌های اسرائیل در حوزه جنگ نرم است

وی ادامه داد: حاج نادر طالب‌زاده، مصداقی از سردار سلیمانی ، اما در حوزه جنگ نرم است که در سال‌های فعالیت خود، زحمت‌های بسیاری را کشیده و او معتقد بود که 90 درصد حضور اسرائیل که در جنگ نرم قرار دارد، باورهای دینی و اعتقادات مردم ایران را نشانه گرفته است و در عرصه جنگ‌ روانی و فرهنگی مصمم قدم برمی‌دارند.

منتظمی تصریح کرد:همان طور که غرب برنامه‌هایی برای فرهنگ در نظر گرفته است، باید فعالان فرهنگی هم در این زمینه فعال باشند و کمک کنند تا کاری را که حاج قاسم سلیمانی در منطقه انجام داد ، ما نیز در عرصه جنگ نرم انجام بدهیم و برای اینکه غرب را بشناسیم باید از کتاب‌های مناسبی که نوشته شده و مورد تاکید حاج نادر طالب‌زاده و تیم عظیم آنهاست، استفاده کنیم یکی از این کتاب‌ها کتاب قدرت لابی صهیونیستی در ایتالیا نوشته کلودیو موفا است.

وی اضافه کرد: باید در انتخاب کتاب هوشیار باشیم تا بتوانیم شناخت درستی به دست آوریم، چرا که ایران به عنوان تنها کشور روی زمین که این چنین قدرتمند با صهیونیست مقابله می‌کند، باید شناخت مطلوبی از دشمن و غرب به دست آورد.

سفیر سابق ایران در فرانسه و کنگو با تاکید بر اینکه برای اینکه بتوانیم در جنگ رسانه‌ای موفق باشیم، باید الگوی مطلوبی را مدنظر قرار دهیم، همچنین افزود: مرحوم نادر طالب‌زاده در این خصوص معتقد بود که برای مقابله با جنگ روانی باید شناخت مطلوبی از اطلاعات عملیات دشمن به دست آورد و در مقابل آن‌ها عملیات مطلوبی را انجام داد. همچنین شهید باقری هم در این خصوص گفته است؛ برای پیروزی نیازمند 100 درصد شناسایی هستیم و اگر به صددرصد شناسایی برسیم، حتما پیروز میدان می‌شویم.

دبیر اجرایی کنفرانس افق نو عنوان کرد: اگر مردم ایران این جنگ‌ روانی را در 4 دهه پس از پیروزی انقلاب متوجه نشده‌اند، در اغتشاشات دو سال گذشته قطعا متوجه شدند و اکنون در قتل‌عام غزه باید این امر برای مردم ایران تبیین شود، زیرا در غیر این صورت مانند سال 1401 که در خصوص حجاب دچار چالش و ناهنجاری شدیم، در خصوص دیگر اعتقادات مردم هم دچار چالش می‌شویم و دشمن اعتقادات دینی مردم را دگرگون می‌کنند.

منتظمی با بیان اینکه جنگ نرم نسبت به ایران کاملا ریشه خارجی دارد، گفت: این اوامر منشا داخلی ندارد، زیرا در سال‌های قبل از انقلاب هیچگاه چنین جنگ‌ روانی صورت نگرفته بود، اما در طی این 45 سال پیروزی انقلاب، دشمنان خارجی محور خانواده‌ را در نظر گرفته و برای دگرگونی آن با جریانی شیطانی صهیونیستی در حال تلاش شبانه‌روزی هستند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • پشتیبانی اقتصاد ایران از تغییر راهبرد نظامی
  • دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسه
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • پشتیبانی اقتصاد ایران از تغییر راهبرد نظامی کشور
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد