Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت الله عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روز گذشته هشتم مهرماه در پانزدهمین سوگواره دهه دوم محرم در اردبیل تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی ملت ایران خاری بزرگ در چشم دشمنان است و همیشه دشمنان درصدد هستند با افکار پلید و شوم خود این مهم را از میان برداشته و توطئه‌ای بین خود مردم راه بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که اتحاد قومیت‌ها و ملیت‌ها به خصوص شیعه و سنی در کشور بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: اتحاد و همدلی ملت ایران است که دست‌های کثیف استعمار به دنبال اختلاف‌افکنی بین مذاهب است که تمامی این افکار زاییده برنامه‌های مسموم انگلیس و دشمنان است که نباید در این زمینه هیچ کوتاهی باشد.
امام جمعه اردبیل بیان کرد: مکتب عاشورا رمز اتحاد و وحدت واقعه کربلا است که در این زمینه اتحاد و همدلی لازمه اساسی و ضروری است که باید در این زمینه با معرفی الگو‌های برتر بتوانیم توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کنیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه واقع شود.
عاملی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که این مسئله برای ما یک امر حیاتی و مهم است که باید این مهم را در جامعه با محوریت احیای نهضت حسینی به حد اعلی برسانیم و در این زمینه باید همگان تلاش کنند.
وی اظهار کرد: امیدواریم مسئولان برنامه‌ریزی منسجمی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مردم داشته باشند و مشکلات و موانع را حل کنند و راه رسیدن به عمران و آبادانی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را هموار کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا معارف اردبیل وحدت بین مردم حل مشکلات موجود برنامه ریزی منسجم سوگواره عاشورایی دهه دوم محرم قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین امروز در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیر فلزی استان قزوین اظهار داشت: حوزه کانی یکی از بخش‌های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش‌های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحد‌ها از مدیران این شرکت‌ها انتظار می‌رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه‌ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن‌های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت‌ها در این زمینه هم می‌توانند ورود کنند و از ظرفیت‌هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار داشت: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحد‌های تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان