Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع هلندی معتقد است که ستاره مصری تیمشان بیشترین تلاشش را در زمین برای گلزنی انجام می دهد.

طرفداری- ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول نگران فرم محمد صلاح در فصل جدید نیست.

ستاره مصری در فصل جدید هنوز نتوانسته مانند فصل قبل گلزنی کند و این در حالی است که او فصل گذشته نیز در هفته های ابتدایی گل های زیادی نمی زد و پس از آن موتور گلزنی اش روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیلی میل، مدافع هلندی قرمزها در این خصوص گفت:

تا به حال هفت بازی در لیگ برتر پشت سر گذاشته ایم و محمد تلاشش را در زمین انجام می دهد. او همان محمد سال پیش است و البته کمی به خوش شانسی نیاز دارد. در هر صورت نگران او نیستم و او نیز نباید نگران باشد. ما همه به عنوان یک تیم در زمین بازی می کنیم و همیشه کنار او هستیم و به او کمک می کنیم و او نیز جواب ما را خواهد داد. او بازی سختی مقابل چلسی داشت ولی در کل این بخشی از فوتبال است.

وی در مورد فرم اخیر استوریج و اینکه آیا او مجددا به تیم ملی انگلستان دعوت می شود، افزود:

شکی در این خصوص نیست که او به اندازه کافی برای حضور در تیم ملی خوب است اما در این مورد همه چیز به تصمیم گرت ساوتگیت بستگی دارد. می دانم که دنیل توانایی انجام چه کارهایی را دارد و تا چه اندازه بازیکن خوبی است و وقتی در بهترین فرم باشد، بازی مقابل او در تمرینات بسیار دشوار است. من هر روز در تمرینات می بینم که او چه تلاشی می کند ولی در نهایت این به نظر ساوتگیت بستگی دارد و برای دنیل بهترین ها را آرزو می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی