Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: برنامه‌ریزی مسابقات فوتسال المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین بسیار ناشیانه بوده و نمی‌دانم چطور فیفا با آن موافقت کرده است. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

عباس ترابیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم فوتسال المپیک ایران برای حضور در المپیک جوانان 2018 آرژانتین اظهار داشت: بله خدا شکر مراسم بدرقه به خوبی برگزار شد و اعضای تیم المپیک هم همه آماده هستند که به امید خدا امشب (دوشنبه) به آرژانتین اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه «آیا تیم المپیک ایران در آرژانتین پیش از شروع مسابقات دیدار تدارکاتی خواهد داشت یا خیر؟» گفت: خیر! دیگر هیچ بازی تدارکاتی نخواهیم داشت. چون امکان دارد در این صورت بازیکنان مصدوم شوند و خود علی صانعی (سرمربی تیم المپیک) هم از این موضوع و مصدومیت احتمالی بازیکنان می‌ترسد. من هم حق را به صانعی می‌دهم،‌ چون برنامه‌ریزی مسابقات فوتسال المپیک جوانان آرژانتین بسیار، بسیار ناشیانه بوده و به نظرم آدم‌های غیر ورزشی این برنامه را چیده‌اند و نمی‌دانم چطور فیفا با آن موافقت کرده است. حتی تیم برزیل از ما دعوت کرده بود تا تیم المپیک دو کشور دو بازی دوستانه قبل از مسابقات داشته باشند اما همانطور که گفتم از ترس مصدومیت احتمالی بازیکنان نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص شانس میزبانی ایران در مسابقات زیر 20 سال آسیا تصریح کرد: تماس‌هایی با مسئولان AFC داشتم و آن‌ها اعلام کردند به تازگی از ترکمنستان هم بازدید کرده‌اند،‌ اما من بعید می‌دانم میزبانی را به این کشور داده شود. من در همان تماش هم اعتراضم را به مسئولان AFC اعلام کردم، چون ترکمنستان دیر درخواست میزبانی خود را ارسال کرده و در فرمت‌های AFC هم نام ایران را به عنوان تنها میزبان قرار داده‌اند. علاوه بر این‌ها اصلاً ترکمنستان کجای فوتسال دنیا قرار دارد و اگر این تیم در مرحله مقدماتی حذف شود دیگر تماشاگری به سالن‌ها نخواهد آمد. حالا با این اتفاقاتی که افتاده منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد.

ترابیان همچنین در مورد درخواست میزبانی ایران برای میزبانی جام جهانی 2020 و اینکه هنوز برخی از مسئولان فدراسیون امیدوارند این میزبانی به ایران تعلق بگیرد،‌ عنوان کرد: من نمی‌دانم مسئولان چه می‌گویند،‌ من می‌گویم ما شرایط میزبانی جام جهانی و آمادگی آن را نداریم. همچنین اراده ملی هم برای گرفتن این میزبانی نیست،‌ من اینطور می‌بینم، میزبانی جام جهانی آمادگی می‌خواهد اما به نظر من، بضاعت فعلی ما جوابگوی میزبانی جام جهانی نیست.

وی ادامه داد: ژاپن یکی از کشورهایی است که درخواست میزبانی جام جهانی را داده و کمیته‌ای هم برای این مسابقات تشکیل داده که آدم‌های بسیار بزرگی مانند رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن و رئیس گمرک این کشور در این کمیته حضور دارند. آن‌ها اینطور به میزبانی فوتسال نگاه می‌کنند اما در کشور ما اگر وزارت ورزش پشت این قضیه نبود حتی نمی‌توانستیم امضاهای اولیه را جمع کنیم. حقیقتاً ما در این قصه خیلی تنها هستیم و به نظرم بضاعت میزبانی جام جهانی را هم نداریم. شاید هم من اشتباه کنم اما این نظر شخصی من است.

انتهای پیام/

R1414/P1435/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عباس ترابیان تیم ملی فوتسال برزیل تیم ملی فوتسال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عباس ترابیان تیم ملی فوتسال برزیل تیم ملی فوتسال ایران عباس ترابیان تیم ملی فوتسال برزیل تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد