Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@13:20:41 GMT

واکنش رونالدو به اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۱۲۹۸

به گزارش تسنیم به نقل از یاهواسپورت، یک شهروند آمریکایی در لاس‌وگاس ادعا کرده که در سال ۲۰۰۹ از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز واقع شده و این بازیکن پرتغالی توافق کرده به عنوان حق السکوت به او مبلغ ۳۷۵ هزار دلار بپردازد.

 

این زن با نام کاترین مایورگا روز گذشته (جمعه) خودش را به عنوان قربانی این حادثه معرفی کرد و در این خصوص توضیحاتی را به نشریه اشپیگل آلمان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق ادعای او، رونالدو در هتل پام پلیس هتل لاس‌وگاس به او تعرض کرده است.

 

در همین حال وکلای رونالدو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رویترز، این اتهام را قویاً تکذیب کرده و آن را غیرقانونی دانسته‌ و همچنین اعلام کرده‌اند که در نظر دارند از اشپیگل به خاطر انتشار گزارشی کذب در حوزه زندگی شخصی ستاره یوونتوس شکایت کنند.

 

نشریه اشپیگل سال گذشته گزارشی درباره صورت گرفتن یک توافق و حادثه مذکور منتشر و در آن از قربانی این حادثه با نام مستعار سوزان کا یاد کرده بود. طبق ادعای این نشریه در زمان رخ دادن حادثه، مایورگا ۲۵ سال سن داشته و در بخش VIP یک کلوب شبانه در لاس‌وگاس با رونالدو آشنا شده است. طبق ادعای مایورگا در شکواییه‌ای که تنظیم کرده است، این اتفاق که در آستانه انتقال ۸۰ میلیون پوندی رونالدو از منچستریونایتد به رئال مادرید رخ داده، ضربه روحی شدیدی به او وارد کرده است.

 

این نخستین باری نیست که رونالدو به تعرض متهم می‌شود. سال ۲۰۰۵ نیز برخی رسانه‌ها مدعی شدند که او در سن ۲۰ سالگی در هتلی در لندن به یک زن متعرض شده است، هر چند آن پرونده در دادگاهی اسکاتلند به دلیل نبود مدارک کافی بسته شد.

 

متهم کردن رونالدو به تجاوز و توافقی نانوشته برای پرداخت حق‌السکوت ۳۷۵ هزار دلاری، کاترین مایورگا را در معرض خطر بزرگی قرار داده است. با این حال او اعلام کرده که دلایل زیادی برای مطرح کردن این اتهام دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شرح زیر است: تک تیراندازان در دانشگاه ایندیانا برای مقابله با اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه. اگر این اقدام زشت در کشور دیگری اتفاق می افتاد رسانه ها و سیاستمداران امریکا و اروپا چه می کردند!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی