Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:49:40 GMT

ایران جزیره ثبات در منطقه است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۱۳۶۷

ایران جزیره ثبات در منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی پلیس با بیان اینکه صنعتگران مجموعه های ایمنی، امنیتی و پلیسی در این نمایشگاه توان خود را به نمایش می گذارند، افزود: این نمایشگاه یکی از مفیدترین نمایشگاه ها در منطقه است که توانسته ۷ سال بر ظرفیت های خود بیافزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت مبتکران و مخترعان ایرانی و خارجی در نمایشگاه افزود: پلیس مسئول امنیت، آرامش و نظم جامعه است و امروز نیروی انتظامی در خدمت به مردم برای حفظ جان، مال و ناموس مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: کشورمان بیش از ۸۷۵۰ کیلومتر مرز خشکی و آبی با کشورهای همسایه دارد و مرزبانان ایران برای تامین امنیت در همه نقاط حضور دارند. همچنین در تمامی جاده ها، شهرها و روستاها، پلیس حضور دارد و توانسته با استفاده از همه ظرفیت ها، خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهد.

سردار اشتری اضافه کرد: پلیس افتخار می کند که مورد اعتماد مردم است و گروه های مخل نظم و امنیت بدانند که پلیس با اقتدار و بر اساس قانون با هر شخص و گروهی که مخل امنیت مردم باشد، با قاطعیت برخورد می کند.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری روز در نیروی انتظامی گفت: معتقدیم جرایم و مجرمان نسبت به سالهای گذشته پیچیده تر شده اند و پلیس هم به فناوری روز تجهیز شده است. هر اندازه مجرمان جلو بروند، پلیس همیشه چند قدم از آنها جلوتر است. دیگر نمی توانیم از روش های گذشته برای برخورد با جرایم امروز استفاده کنیم.

وی با اشاره به حادثه تروریستی چند روز گذشته در اهواز افزود: در منطقه پرتلاطم با حضور گروه های تروریستی، ایران امنیت بالایی دارد. شاهدیم کشورهایی که دم از آزادی می زنند، از گروه های تروریستی حمایت می کنند. در عراق و سوریه، تروریست ها با حمایت گروه های آمریکایی و صهیونیستی و گروه های جیره خوار از کشورهای ستمگر به دنبال ناامنی هستند اما در عراق و سوریه با حضور مردم و اقتدار ارتش، امنیت مجدد بازگشته است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ایران جزیره ثبات در منطقه است، خاطرنشان کرد: تحرکات مذبوحانه و کور گروه های تروریستی همانند آنچه در اهواز شاهد بودیم، حمله به مردم بی دفاع بود که این یک کار خفیف و ناجوان مردانه است و رزمندگان اسلام کمااینکه انتقام گرفتند، باز هم با قدرت مشت محکمی بر دهان تروریست ها خواهند زد.

سردار اشتری گفت: پلیس در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی با هرگونه تحرکی که بخواهد خدشه به امنیت کشور و آرامش مردم وارد کند، برخورد می کند.

وی گفت: پلیس به واسطه شهدایی که تقدیم کرده، با هدایت های فرمانده کل قوا و فرماندهان و کارکنان خدوم خود و تجهیزات روز، یک پلیس مقتدر است و کشورهای زیادی با پلیس ما مرتبط هستند و تبادل تجهیزات و تجربیات با کشورهای زیادی داریم. همچنین دانشگاه علوم انتظامی با مراکز علمی دنیا تبادلات علمی و تجربیاتی دارند.

کد خبر 4417397 ناصر جعفرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: حمله تروریستی حمله تروریستی اهواز سردار حسین اشتری شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی ترافیک محمد علی افشانی شهر تهران آتش نشانی سرهنگ نادر رحمانی سازمان محیط زیست بازگشایی مدارس بیمه پلیس راهور سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است