Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@23:01:48 GMT

سلسله مباحث «رفتارشناسی» در مشهد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۱۴۵۵

سلسله مباحث «رفتارشناسی» در مشهد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شناخت ابعاد شخصیت انسان و ارائه راهکار برای رشد و خودآگاهی بیشتر انسان‌هاست، زیرا تا انسان خود را به درستی نشناسد قادر به کمک، به خود و نیز دیگران نخواهد بود؛ به‌طور کلی انسان‌ها به تیپ‌های شخصیتی ترسیم می‌شود که هر تیپ دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود است.
برای شکل‌گیری هر تیپ علل خاصی پیش‌بینی شده است که بیشتر به تجربیات خاص دوران کودکی و نحوه ارتباط والدین در کودکی بر می‌گردد، راه رشد سلامت هم برای هر تیپ خاص همان تیپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) برای اولین بار سلسله مباحث رفتارشناسی(برداشت از رفتار همدیگر) را با سرفصل‌های رفتارشناسی، سرچشمه‌های رفتار، بازتاب‌های رفتار، تیپ‌های شخصیتی از نظر رفتارو گونه‌های رفتار را با حضور سیدمحمد‌علی واعظ موسوی، استاد حوزه و دانشگاه و مشاوره خانواده در روزهای شنبه به مدت پنج هفته از ساعت 15:30 تا 17:30 برگزار می‌کند.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این جلسات تا پایان ماه صفر فرصت دارند نام کارگاه و مشخصات خود را به شماره‌های ۰۹۳۰۱۴۵۱۶۴۲ و ۰۹۱۵۷۵۹۷۱۳۷ ارسال کنند.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مشهد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز