Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رونقی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار بیرجند در  شورای هماهنگی مدیریت بحران گفت: در زمینه بارش باران، وضعیت مطلوبی نداریم و باید برنامه ریزی منابع آبی را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه کشاورزی شهرستان بیرجند به صورت خرده کشاورزی است، افزود: یک پارچه سازی اراضی کشاورزی به راندمان کار کمک می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونقی با تاکید بر اینکه باید مدیریت آب را جدی بگیریم، اظهار کرد: خوشبختانه شورای حفاظت از منابع آب به طور مستمر تشکیل شده و ردیف های اعتباری خوبی داریم.

وی با اشاره به قطعی آب و برق در ابتدای فصل تابستان سال جاری بیان کرد: این طرح در راستای کاهش مصرف آب و برق بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بیرجند بیان کرد: برخی از اداره ها کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف را داشته اند اما برخی از اداره ها عملکرد مطلوبی نداشته اند.

وی با اشاره به فرسودگی شبکه های اب بیرجند بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ درصد از آب به دلیل فرسودگی شبکه ها هدر می رود.

رونقی با اشاره به قطع احتمالی شبکه های گاز در زمستان بیان کرد: باید برای سوخت جایگزین تمهیداتی لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بیرجند اظهار کرد: قالب سیستم های گرمایشی اداره ها به صورت موتورخانه بوده و باید در زمان تعطیلی اداره، خاموش کنند.

وی با اشاره به اهمیت بیمه حوادث در اقشار مختلف جامعه بیان کرد: باید فرهنگ بیمه بین شهروندان ترویج شود.

انتهای پیام/ ط آ

 کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی  اداره ها در مصرف  آب 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری