Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید بهرامی، رییس هیات فدراسیون کبدی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: مدیریت خوب فدراسیون کبدی باعث شد تا تیم ملی کشومان در بخش مردان و بانوان بتوانند به مدال با ارزش طلا برسند. همچنین حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باعث شد تا تیم ملی کبدی به این افتخار بزرگ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قهرمانی تیم ملی کبدی در رقابت‌های آسیایی جاکارتا برای ترویج این رشته ورزشی در سطح استان ها بسیار تاثیرگذار بود، افزود: استعدادهای بسیار خوبی در استان ها وجود دارد و با این قهرمانی تماس های بسیاری برای ثبت نام داشتیم. جوانان خوبی در آذربایجان شرقی وجود دارند که خواهان بازی در این رشته ورزشی هستند.

بهرامی با تاکید بر اینکه کسب مدال طلا برای رشته کبدی بسیار خوب بود، گفت: این رشته ورزشی به خوبی به مردم ایران شناسانده شد و نیازی نیست زمانی را درباره رشته کبدی با مردم صحبتی شود. رقابت های آسیایی جاکارتا بسیار تاثیر گذار بود و کسب دو مدال با ارزش طلا برای رشته ورزشی کبدی بسیار ارزشمند بود.

رییس هیات استان آذربایجان شرقی در پایان گفت: باتوجه به مدیریت خوبی که از سوی رییس فدراسیون کبدی سراغ دارم، مطمئن هستم این قهرمانی در دیگر صحنه های بین المللی هم تکرار خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی المپیک رقابت وزارت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست