Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها اینفلوئنسرها تاثیر زیادی بر دنیای مد و فشن گذاشته اند. به عنوان مثال زمانی که شما می بینید ستاره یا اینفلوئنسر مورد علاقه تان از برند یا مدل لباسی خاص استفاده کرده، شما نیز تشویق می شوید که آن را خریداری و به تن کنید. البته لازم نیست که حتما آن را بخرید، همین که کنجکاو شوید و در مورد آن کالا در اینترنت جستجو کنید، آن برند را تبدیل به یکی از ترندها کرده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره های هالیوود از بیانسه گرفته تا سلنا گومز و... در به شهرت رساندن بسیاری از برندها نقش اساسی داشتند. اگر دوست دارید بدانید که کدام برندها به دلیل این که ستاره های هالیوود آنها را تبلیغ کرده اند، به شهرت رسیده اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Gucci

در حال حاضر برند لوکس گوچی، جزو یکی از پرجستجوترین برندهای جهان است که البته طبیعی ست زیرا ما هر جا که می رویم، تبلیغات این برند را می بینیم. البته نباید تاثیر ستاره ها را نیز نادیده گرفت. این برند یکی از برندهای محبوب ستاره های هالیوود است. به عنوان مثال بیانسه با تبلیغ و استفاده از این برند، در بالا بردن شهرت آن نقشی اساسی داشت.


Vetements

این برند فرانسوی در سال 2016، یعنی از زمانی که سلنا گومز سویشرتی قرمز رنگ از آن را به تن کرد، مورد توجه قرار گرفت. پس از آن روز، این برند برای 410% بیشتر از قبل در گوگل مورد جستجو قرار گرفت که برای به شهرت رسیدن اش کافی بود.

 

Fendi

سابقه برند فندی به سالها قبل باز می گردد اما این برند اخیرا بیش از هر زمان دیگر مورد توجه واقع شده است. یکی از عوامل شهرت آن سوپراستار دنیای مد و فشن، کایلی جنر، است. از وقتی که این ستاره از سر تا پا لباسی از برند فندی به تن کرد، مردم نیز به سوی این برند جذب شدند به طوری که نام فندی جزو یکی از پرسرچ ترین برندهای جهان شناخته شد. اگر چه قیمت محصولات این برند بسیار بالاست، اما می توان اجناسی با قیمت های مناسب هم در میان آنها پیدا کرد. همین برای به شهرت رسیدن برند فندی کافی ست.


Off-White

این روزها برند آف وایت را زیاد می شنویم. این برند توسط ویرجیل اَبلو تاسیس شده و در دنیای مد و لباس اسم و رسم خوبی پیدا کرده است. یکی از مشهورترین مشتریان این برند، ریحاناست. بدون شک، علاقه ریحانا به فندی خود یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات این برند محسوب می شود. زمانی که ریحانا عکسی از خودش و ویرجیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، سرچ این برند تا 370% افزایش یافت. علاوه بر آن، تی شرت آف وایتی که ریحانا به تن کرد، 3000 بار در عرض 2 روز در سایت این برند دیده شد.


Prada

پرادا برندی که بیشتر با همکاری ستاره ها و اینفلوئنسرها توانست نام خودش را در صنعت مد و فشن ثبت کند. به عنوان مثال، پس از این که کیارا فرانی، بلاگر معروف، عکسی از خودش را که در حال عکسبرداری برای تبلیغات این برند در اینستاگرام منتشر کرد، تا 170% سرچ این برند را بالا برد.


Balenciaga

بالنسیاگا برندی ست که همکاری او با ستاره ها مدام تیتر اخبار داغ روزنامه و مجلات مد و فشن می شود. در جولای 2018، این برند تیلور سوئیفت را برای تبلیغات خود انتخاب کرد. زمانی که تیلور در نیویورک با لباسی از این برند در ملا عام ظاهر شد، سرچ بالنسیاگا در اینترنت رکورد خود را زد. طبق آمار سایت این برند، 2 روز پس از تبلیغات تیلور سوئیفت، هودی که او به تن کرده بود 112% بار سرچ شد.

منبع: برترین ها

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم به مرز ۷۰ درصد در ترکیه رسید

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا؛ نرخ تورم سالانه در ترکیه به مرز ۷۰ درصد رسید.
سازمان آمار دولتی ترکیه (TÜİK) روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) نرخ تورم سالانه منتهی به ماه آپریل (آوریل) را ۶۹.۸۰ درصد اعلام کرد.
بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه که در هفتۀ اول هر ماه اعلام می‌شود نرخ تورم در ماه آپریل ۳.۱۸ و نرخ تورم سالانه منتهی به پایان ماه آپریل ۶۹.۸۰ درصد اعلام شد.
در همین حال موسسه تحقیقات اقتصادی اناگ (ENAG) نرخ تورم ماهانه و سالانه در دورۀ مشابه این کشور را به ترتیب ۵.۰۲ و ۱۲۴.۳۵ درصد اعلام کرده است.
گفتنی است در حالیکه حداقل دستمز در ترکیه ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیر اعلام شده خط فقر در این کشور به ۵۸ هزار لیر رسیده است.
بنا به گزارش فدراسیون اتحادیه‌های کارگری ترکیه (ترک ایش)، خط گرسنگی در ماه آپریل ۱۷ هزار و ۷۲۵ لیر و خط فقر نیز ۵۷ هزار و ۷۳۶ لیر رسیده است.
همچنین هزینه ماهانه زندگی یک کارمند ۲۲ هزار و ۹۹۱ لیر اعلام شده است.
کارشناسان معتقدند با توجه به هزینه‌های زلزله و دو انتخابات گذشته در ترکیه، همزمان با تشدید ریاضت اقتصادی در دوره پیش رو، روند افزایشی نرخ تورم و تآثیر تصاعدی آن در گرانتر شدن بازار ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • تورم به مرز ۷۰ درصد در ترکیه رسید
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند