Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بازی هوشیارانه‌ای مقابل السد انجام داد و باید کار را با یک تساوی در زمین حریف به پایان رساند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره بازی پرسپولیس با السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهد بود و کار شاگردان برانکو مقابل السد که بازیکنان خارجی بسیار خوب و درجه یکی دارد بسیار سخت است و السد با الدحیل بسیار تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حریف قطری پرسپولیس در چند هفته گذشته استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد و این تیم را حذف کرد. باید بازی هوشیارانه‌ای مقابل السد انجام داد و کار را با یک تساوی در زمین حریف به پایان رساند و در آزادی کار السد را تمام کرد. البته تیم السد تجربه بازی در آزادی مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر را دارد اما باز هم می‌توان این تیم را در آزادی شکست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس ۳ بازیکن موثر و کلیدی خود همچون کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری و حسین ماهینی را در این بازی در اختیار ندارد و باید از جوانانی که روی در نیمکت ذخیره‌ها حضور دارند استفاده شود. بازیکنان جوان تیم هم باید نشان دهند که لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و توانایی‌های خود را در این بازی به نمایش بگذارند.

درخشان در مورد نبود ماهینی در دفاع راست اظهار داشت: باید دید نظر کادر فنی برای جایگزینی ماهینی در این پست چیست، اما بهتر است که یکی از هافبک‌ها در این پست بازی کند.

وی در مورد عدم حضور برانکو در کنار زمین خاطرنشان کرد: غیبت برانکو در کنار زمین هم واقعا برای پرسپولیس سخت است اما این امکان وجود دارد که با استفاده از ارتباط از راه دور نکات فنی را از طریق کادر فنی به بازیکنان منتقل کرد. تصور می‌کنم بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال السد قطر بازیکنان برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان هوادار بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

هوادار بازی از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ توسط محسن سفید چقایی به گل رسید. شاگردان مسعود شجاعی در ادامه نیز به حملات خودشان روی دروازه پیکان ادامه دادند و در دقیقه ۲۸ نیز توسط یونس شاکری به گل رسیدند تا بازی ۲ - صفر شود.

در ادامه شاگردان رضا عنایتی که چیزی برای از دست دادن نداشتند فشار زیادی بر هوادار وارد کردند و  تنها پس از ۳ دقیقه از گل دوم هوادار محمدحسین فلاح موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ - ۱ هوادار به پایان رسید، اما در نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و در نهایت در دقیقه ۸۶ توسط ابوالفضل زمانی به گل رسیدند تا این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

هوادار و پیکان هر دو ۲۵ امتیازی هستند به، اما دلیل تفاضل گل بهتر هوادار در رتبه یازدهم و پیکان در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم