Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ باقرزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین نمایشگاه ربع رشیدی گفت: ششمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری با نام ربع رشیدی از دهم تا چهاردهم آبان ماه امسال در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در چهار بخش ایده‌های فن آورانه، توسعه و تجاری سازی فن آوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی‌های فن آورانه برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی فرصت مغتنمی برای بازگویی توفیقات علمی ایران و آذربایجان شرقی است و به یقین صاحبان دانش‌های نو بنیان و فن آوری‌های نو با نمایش و تبیین ابتکارات خود تحولی نوین در توسعه علمی و صنعتی بخش کشاورزی استان ایجاد می‌کنند.

باقرزاده تاکید کرد: ما باید آموزه‌های تجاری سازی و رقابت پذیری محصولات کشاورزی را با علم روز یاد بگیریم و با فناوری‌های روز محصولات را فرآوری و بسته بندی کنیم تا در صادرات محصولات و بازار رقابت مشکل نداشته باشیم که نمایشگاه‌ها محلی برای تبادل تجربیات در این خصوص است.

فرزین مقدم رییس منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی نیز در این جلسه در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: کمک به تجاری سازی فن آوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فن آوری و فن آوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فن آورانه، طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، معرفی فناوری‌ها و بسترسازی برای کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی از شاخص‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه است. 

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهیدپرور باقرشهر تشییع و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین تشییع شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد.

 امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور شهرستان ری از سه‌راه خیرآباد تا پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت باقرشهر تشییع شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌ شهدا و مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار شد، بار دیگر مردم ولایتمدار با شهدا تجدید بیعت کرده و پیکر این شهید گمنام را بدرقه و در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر

گفتنی است این شهید گمنام از رزمندگان عملیات خیبر است که در جزیره مجنون شناسایی و در منطقه عملیاتی تفحص شده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور