Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت:ثبت نام مجوز خروج از کشور دانشجویان برای پیاده روی اربعین آغاز شد. علی بهرامی دبیر، ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ثبت نام دریافت مجوز خروج دانشگاهیان برای پیاده روی اربعین گفت: ثبت نام به صورت یک پارچه از طرح سامانه سقا از امروز آغاز شده  و تا روزهای منتهی به اربعین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امسال با رایزنی‌هایی که با نظام وظیفه داشتیم قرار بر این شد که دانشجویان با کدملی و کد سخا (که از دفاتر پلیس+۱۰ اخذ می‌شود.) به سامانه نظام وظیفه مراجعه کنند و درخواست مجوز خروج خود را ثبت کنند در بخش وثیقه مالی دانشجویان هم می‌توانند بصورت نقدی مبلغ ۳ میلیون تومان پرداخت کنند و هم می‌توانند گزینه ضمانت سازمانی (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) را انتخاب کنند که ضمانت سازمانی را ستاد ملی دانشگاهیان و بسیج دانشجویی به عنوان شبکه این کار در کل کشور انجام می‌دهند؛ که پس از انتخاب این گزینه سامانه نظام وظیفه گزینه کد سخا را برایشان نمایش داده که این کد (کد سخا) را با مراجعه به سامانه ستاد اربعین دانشگاهیان و ثبت اطلاعات خود و ضامنشان و تحویل مدارک به دفاتر بسیج دانشجویی سراسر کشور پس از نهایتا ۴۸ساعت پیامکی دریافت می‌کنند که کد اعتباری ۳ میلیون تومانی صادر شده و می‌توانند به سامانه (ستاد ملی اربعین دانشگاهیان) مراجعه کرده کد را بردارند و آن را در گزینه کد سخا نظام وظیفه وارد کنند و خروجشان را نهایی کنند؛ در واقع این کد اعتباری کار ۳ میلیون تومان وثیقه نقدی را انجام می‌دهد.   بهرامی اضافه کرد: به  دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان ممکن است ثبت نام به کندی انجام شود بنابراین دانشجویان برای ثبت نام فرصت کافی دارند.   لازم به ذکر است، دانشجویان می توانند برای ثبت نام به سامانه اربعین دانشگاهیان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیاده روی اربعین دانشگاه ثبت نام مجوز خروج سامانه سقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما