Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون گفت: بازیکنان تیم نوجوانان آینده بسیار خوب و درخشانی دارند و با گذشت زمان این بازیکنان کیفیت بهتری از خودشان نشان می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص که به عنوان یکی از ناظران فنی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در مالزی حضور دارد درباره عملکرد تیم فوتبال نوجوانان ایران از این رقابت‌ها اظهار داشت: اگر بخواهیم واقعیت‌ها را بگوییم باید بپذیریم که برای آماده سازی این تیم هیچ کم کاری صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هم فدراسیون فوتبال تمامی امکانات لازم را پیش‌بینی کرده بود و هم کادر فنی زحمات زیادی کشیدند و با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند. با این حال باید واقعیت‌های فوتبال را بپذیریم و نگاه متفاوتی به اینگونه نتایج داشته باشیم. در همین مسابقات شاهد هستیم که تیمی مثل ازبکستان برخلاف دوره‌های گذشته نتایج خوبی نمی‌گیرد یا حتی تاجیکستان بر خلاف انتظار، کره‌شمالی را حذف می‌کند. به طور کلی در مسابقات این چنینی و در رده نوجوانان هیچ تیم و کشوری همیشه و در همه ادوار موفق نیست بلکه شرایط دوره‌های مختلف متفاوت است.
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: نوجوانان ما دو سال پیش در هند نتایج بسیار خوبی گرفتند، پس از آن به مسابقات جهانی راه یافتند و در آنجا هم نمایش خیره کننده‌ای داشتند. همان بازیکنان امروز در لیگ برتر ما حضور دارند و می‌بینیم که بازیکنان تاثیرگذار و موفقی هستند. نسلی که امروز هم به عنوان نوجوانان فوتبال ایران در مسابقات مالزی حضور داشت به نظر من با استعداد بود. این تیم می‌تواند آینده بسیار خوب و درخشانی داشته باشد و با گذشت زمان این بازیکنان کیفیت بهتری از خودشان نشان می‌دهند.
محصص در پایان خاطرنشان کرد: من هم از حذف این تیم ناراحت هستم اما نباید زانوی غم بغل بگیریم بلکه باید چشم انداز و هدف درستی برای خودمان تعریف کنیم. هدف از شکل گیری تیم‌های نوجوانان و جوانان چیست؟ غیر از این است که می‌خواهیم پشتوانه مناسبی برای تیم‌های المپیک و بزرگسالان خودمان ایجاد کنیم؟ ما به دنبال نتیجه گیری در آن رده‌ها هستیم و به همین منظور باید به فکر آموزش صحیح رده‌های سنی پایین‌تر باشیم تا پشتوانه مناسبی برای تیم‌های بالاتر ایجاد شود. ما می‌توانیم به آینده همین تیم‌ها هم امیدوار باشیم و از استعداد‌های شناسایی شده به خوبی استفاده کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نوجوانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی