Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشتر تراکتورهایی که در گنبدکاووس فعالند هنوز پلاک گذاری نشده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس گفت : از سه سال پیش تاکنون فقط 10 دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده اند.

مدیر جهاد کشاوری گنبد کاووس  گفت :  بر اساس مصوبه فقط  تراکتورهایی که سند مالکیت دارند میتوانند پلاک کوبی شوند درحالی که بیشتر تراکتورهای منطقه با قولنامه و دفترچه خرید و فروش شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی نورا با اشاره به این که  برای پلاک گذاری تراکتورها باید بیمه شوند گفت :هزینه  بیمه  گران است وکشاوزران توان پرداخت آن را ندارند.

قابل قبول بودن گواهینامه تراکتور فقط در زمین های کشاورزی ، نپذیرفتن تعهد بیمه ای برای  خسارت حوادث جاده ای و  پیمودن مسافت  گنبدکاووس به علی آباد کتول برای شماره گذاری شاسی از دیگر مشکلاتی است که تراکتور داران گنبدی با آن مواجه هستند.

ساماندهی  رفت وآمد ، نظارت و پایش ماشین آلات کشاورزی ، آمارگیری دقیق برای تامین سوخت از عمده اهداف برای پلاک گذاری تراکتورها و کمباین ها است .

طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال 93 در استان آغاز شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پلاک پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی کشاورزی گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته یحیی گل‌محمدی همراه یکی از مسئولان باشگاه تراکتور برای پیگیری حل برخی از  امور اداری خود اقداماتی را انجام داد.

در عین حال مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه تراکتور نیز وظایف خود را در این زمینه انجام دادند و اقدامات مثبتی هم برای حل مشکل سرمربی سابق پرسپولیس برداشته شد.

اگرچه هنوز یحیی اجازه امضای قرارداد را به دست نیاورده اما پالس‌های مثبتی در این زمینه وجود دارد و باشگاه تراکتور نسبت به حل سریعتر این مسائل امیدوار شده است.

تراکتور همچنین به نوعی اطمینان یافته که مشکل گل‌محمدی حل خواهد شد و به همین دلیل مسئولیت فنی را به دستیاران مورد اعتماد او سپرده است.

البته زمان طی مراحل اداری هنوز مشخص نیست و باتوجه به انجام امور از سوی یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور، حالا همه چیز به تصمیم نهایی در این خصوص واگذار شده که منوط به تشکیل یک جلسه است.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود