Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه های آموزشی یک روزه و سه روزه «سبک زندگی قرآنی» از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و با همکاری اتحادیه موسسات و تشکل های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت (علیهم السلام) استان کارگاه های یک روزه و سه روزه سبک زندگی قرآنی در استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارگاه های آموزشی با هدف شناسایی نیروهای مستعد و به عنوان پیش نیاز اولین دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآن در استان گلستان با حضور اساتید برجسته و ممتاز کشوری برگزار می شود.

 

توانایی قرائت صحیح قرآن (قرائت سطح 3)، آشنایی با مفاهیم قرآن (مفاهیم سطح 4) و حداقل سن 20 سال و حداکثر 45 سال از شرایط بخش عمومی و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های قرآنی و مرتبط، حوزوی (سطح 2) و دارا بودن حداقل 5 سال تجربه عملی در حوزه تعلیم و تربیت و یا مشاوره و برخورداری از قدرت بیان مناسب از شرایط اختصاصی این کارگاه آموزشی است.

 

علاقمندان، اساتید و مربیان قرآن کریم و مدیران مراکز قرآنی مردمی استان تا (15 مهر) مهلت دارند جهت ثبت نام به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس مجلس حسن روحانی دولت اربعین حسینی آتش نشانی اقتصاد مقاومتی وزیر بهداشت مسجد مهدویت سبک زندگی قرآنی کارگاه آموزشی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم اسماعیلی عصر چهارشنبه در دوره آشنایی با اصول پیشگیری از غرق شدگی گیلان با اشاره به اجرای طرح مشترک بین نجات غریق و غواصی استان گیلان و معاونت تربیت بدنی سلامت آموزش و پرورش اظهار کرد: طرح کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی با هدف کاهش آمار غریق به عنوان استان ساحلی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش با هیئت نجات غرق و غواصی استان گیلان همکاری می‌کنند، گفت: مسؤولان انجمن شنا و سرگروه‌های آموزشی در کارگاه پیشگیری از غرق شدگی حاضر می‌شوند و پس از آن برای آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان با بیان اینکه در این کارگاه اساتید و مدرسین نجات غریق تولید محتوای آموزشی در راستای کاهش غریق در استان ساحلی گیلان ارائه می‌کنند، افزود: افراد آموزش دیده به عنوان سفیران و مدرسین در مدارس سطح استان اول و دوم حضور پیدا کرده و به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

اسماعیلی هدف از طرح مذکور را کاهش غرق شدگی در میان بومیان گیلانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از بومیان به ویژه نوجوانان و جوانان اطلاعات زیادی از پیشگیری از غرق شدگی ندارند بنابراین این آموزش در راستای آموزش پیشگیری صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخشی از غریق‌ها از بومیان استان هستند نیاز به آموزش برای جلوگیری از مغروقین ضروری است، بنابراین دانش آموزان بعد از آموزش به عنوان همیاران و سفیران نجات غریق در بین خانواده و جامعه لحاظ می‌شوند.

کد خبر 6088126

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • قرآن همه چیز ماست
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی