Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدی گفت: رابطه مستقیمی بین عمل عملیات‌های یک مسئول و اجرای آن وجود دارد اگر مسئول به درستی به وظایف خود عمل کند اجرش افزایش پیدا میکند و اگر درست عمل نکند عذابش مضاعف می‌شود. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه دفاع ملی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه اهواز و تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: یاد و خاطره دفاع مقدس را گرامی میداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در نظام دینی و الهی مسئولیت‌ها بر اساس صلاحیت‌ها بر اساس مسئولیت‌ها بالاتر بالاتر میرود افزود: به هر میزان مسولیت‌ها سنگین‌تر باشد باید در انتخاب صلاحیت‌ها دقت کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: خداوند برای انبیا که بالاترین منصب است شرایط را فراهم کرده خداوند رهبران را می‌سازد و آن‌ها را تربیت می‌کند.
حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: یک رابطه بین مسئولیت و مراقبت‌های پس از پذیرش مسولیت وجود دارد برخی پس از دریافت مسئولیت‌ها دچار انحراف و کجروی می‌شوند و برخی پس از دریافت مسئولیت‌ها برای دریافت مسئولیت بعدی ظرفیت ندارد .
سعیدی افزود: رابطه مستقیمی بین عمل عملیات‌های یک مسئول و اجرای آن وجود دارد اگر مسئول به درستی به وظایف خود عمل کند اجرش افزایش پیدا میکند و اگر درست عمل نکند عذابش مضاعف می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شعر جعلی است!

ایسنا نوشت: انجمن مبارزه با جعلیات همزمان با روز معلم این متن را که درباره معلم است بازنشر کرده و نوشته است: از فریدون مشیری نیست.

«من معلّم هستم» / زندگی، پشت نگاهم جاریست/ سرزمین کلمات، تحت فرمان منست/ قاصدک‌های لبانم هر روز سبزه‌ی نام خدا را به جهان می‌بخشد

«من معلّم هستم» / گرچه بر گونه من سرخی سیلی صد درد، درخشش دارد/ آخرین دغدغه‌هایم اینست:/ نکند حرف مرا هیچ کس امروز نفهمید اصلاً؟ / نکند حرفی ماند؟ / نکند مجهولی روی رخساره‌ی تن سوخته‌ی تخته سیاه جا مانده‌ست؟

«من معلم هستم» / هرشب از آینه‌ها می‌پرسم:/ به کدامین شیوه؟ / وسعتِ یادِ خدا را بکشانم به کلاس؟ / بچه‌ها را ببرم تا لبِ دریاچه‌ی عشق؟ / غرقِ دریای تفکّر بکنم؟ / با تبسّم یا اخم؟ / با یکی بود و نبود، زیر یک طاق کبود؟ / یا کلاغی که به خانه نرسید؟ / قصّه‌گویی بکنیم؟ / تک‌به‌تک یا با جمع؟ / بدوم یا آرام؟

«من معلّم هستم» / دردِ فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن/ همگی مال من است.

دیگر خبرها

  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • این شعر جعلی است!
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد