Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@11:12:28 GMT

طرح ویزیت رایگان چشم 12 مهر اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۳۴۶۵

طرح ویزیت رایگان چشم 12 مهر اجرا می شود

به مناسبت روز جهانی بینایی بیمارستان طرفه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ طرح "ویزیت رایگان چشم" را برگزار می‌کند.

اخبار اجتماعی ایران/ سعید کریمی، فوق تخصص شبکیه و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هدف از اجرای طرح ویزیت رایگان چشم را تشخیص زودهنگام بیماری‌های قابل پیشگیری و خطرناک چشمی دانست و گفت: در برخی بیماری‌های چشمی در صورت عدم درمان به موقع می‌توانند باعث سیاهی و تاری دید و در نهایت نابینایی فرد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویزیت رایگان چشم

وی با توجه به اهمیت و یادآوری خطرات جدی بیماری‌های چشمی ادامه داد: در روز پنجشنبه ۱۲ مهر ماه  بالغ بر ۲۰  پزشک متخصص چشم از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ خدمات ویزیت رایگان خواهند داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان این موضوع که این طرح با همکاری مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: مراجعه بیماران در راستای اجرای طرح مذکور هیچ محدودیتی ندارد (حتی کسانی که فاقد بیمه هستند) ولی اگر بیماران دفترچه بیمه خود را همراه داشته باشند، می‌توانند از مزایای تهیه دارو در دفترچه‌های بیمه نیز برخوردار شوند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت ویزیت چشم در روز اعلام شده به مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طرفه واقع در خیابان بهارستان نرسیده به میدان بهارستان مراجعه کنند./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس