Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتهام تعرض جنسی کریستیانو رونالدو یا یک زن آمریکایی و پرداخت حق‌السکوت به او در رسانه‌های مختلف جهان بازتاب داشته است. آفتاب‌‌نیوز : خبر تعرض جنسی کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس وگاس آمریکا در رسانه‌های دنیا بازتاب داشته است. 
کریستیانو رونالدو در واکنش به این خبر گفت: این‌ها اخبار دروغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهند خودشان را با نام من مطرح کنند. این طبیعی است. می‌خواهند با آوردن نام من مطرح شوند و بر سر زبان‌ها بیفتند. این قسمتی از شغل ماست.
مایورگا زنی که مدعی است کریستیانو رونالدو به او تجاوز کرده با بیان جزئیات این حادثه عنوان کرد این رفتار رونالدو تجاوز بوده است و او هنوز پیامد آن شب را در زندگی خودش حس می‌کند.
اشپیگل آلمان با بیان این جزئیات اعلام کرد کریستیانو رونالدو مرتکب خطا شده است و اسنادی در اختیار دارد که"مایورگا" تمایل به رابطه با ستاره پرتغالی نداشته ولی این بازیکن با اصرار و با وجود ممانعت مایورگا اقدام به تجاوز و در ادامه پرداخت ۳۷۵ هزار دلار حق السکوت کرده است.
وکیل کریستیانو رونالدو نیز واکنش نشان داد و اقدام اشپیگل را نقض آشکار حق انسانی دانست و عنوان کرد علیه این روزنامه شکایت خواهد کرد و ماجرای اتهام به رونالدو را پیگیری می‌کند. در این بین مسئولان روزنامه آلمانی نیز اعلام کردند مدارکی در اختیار دارند که ادعای آنها را اثبات می‌کند.
کریستیانو رونالدو که در ابتدای فصل به یوونتوس پیوسته است در گلزنی چندان فروغ گذشته را نداشته و تنها ۲ بار برای تیمش گلزنی کرده است.

منبع: ایسنا کد خبر: ۵۴۸۵۰۹ تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعرض جنسی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم

گارناچو که چندین بار علاقه اش به کریستیانو رونالدو را نشان داده، این بار در بازی بیلیارد خوشحالی خود را به سبک ستاره پرتغالی انجام داد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد