Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال سلطه بر تیم‌های آسیایی است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا)، ۲ تیم پرسپولیس ایران و السد قطر به عنوان نمایندگان غرب آسیا، توانسته اند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ صعود کنند و قرار است به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در فینال مسابقات به رقابت بپردازند تا در صورت صعود به مرحله فینال، میزبان اختتامیه این مسابقات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی فیفا در ادامه نوشت:تیم فوتبال السد قطر با وضعیتی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس ایران خواهد رفت و این تیم توانسته اند، به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های ممکن در بازی‌هایی که خود میزبان بوده است، حاضر شده و با ۴ پیروزی، یک تساوی به کار خود ادامه دهند.

fifa درباره وضعیت تیم فوتبال السد قطر نوشت:السد تمام امید تیمی خود را روی بغداد بونجاح، بازیکن الجزایری خود قرار داده است و به دنبال آن است تا او سبب موفقیت تیمش در این مسابقات شود. بونجاح در دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ توانسته ۱۲ گل را به ثمر برساند و در صدر گلزنان این مسابقات قرار گیرد. همچنین گفتنی است بازیکنان تیم فوتبال السد قطر باید توجه ویژه‌ای را به بازیکنان ایرانی خود داشته باشند چراکه تیم فوتبال پرسپولیس ایران توانسته برای دومین سال متوالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و این تیم به دنبال آن است تا به روز‌های اوج خود در دهه ۹۰ میلادی بازگردد و همانند قهرمانی خود در جام آسیا، به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ نیز برسد.

 

گفتنی است تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از ساعت ۱۸:۴۵ روز ﺳﻪشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ در ورزشگاه جاسم بن حمد و با قضاوت، کریشانتا پریرا از سریلانکا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سایت فیفا پرسپولیس آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

علیرضا بیرانوند که مدتی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، دست خود را گچ گرفته بود، حالا با بهبود شرایطش، گچ دست خود را باز کرد تا به تمرینات پرسپولیس بازگردد.

حالا با تشخیص پزشکان، بیرانوند باید چند روزی اختصاصی تمرین کند تا شرایط بازی پیدا کند. هنوز معلوم نیست او می‌تواند تیمش را در دیدار برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم