Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- عليرضا رحمتي به مدال طلاي رقابت هاي کشتي آزاد پيشکسوتان جهان در کشور مقدونيه دست يافت.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، با توجه مخالفت شوراي برون مرزي اعزام تيم ملي پيشکسوتان به اين رقابت ها منتفي شد و تنها نفرات مي توانستند به صورت شخصي در اين رقابت ها حضور يافتند.
علي رفوگر دبير شوراي فني پيشکسوتان کشتي کشور در مورد حضور نفرات اعزامي در اين مسابقات گفت: تنها دو کشتي گير که در مسابقات قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي صاحب عنوان شده بودند در اين رقابت ها شرکت کردند که عليرضا رحمتي در وزن 88 کيلوگرم گروه C بعنوان قهرماني رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين در وزن 88 کيلوگرم گروه A نيز ذبيح اله مطلبي مقابل گابور هاتوش دارنده مدال برنز المپيک لندن از مجارستان شکست خورد و در ديدار رده بندي نيز مقابل قهرمان روس پيشکسوتان جهان مغلوب شد و بعنوان پنجم رسيد.
رفوگر گفت: با توجه به اينکه کارهاي اعزام نفرات به رقابت ها پيش از مخالفت شوراي برون مرزي توسط فدراسيون کشتي انجام شده بود، اين دو کشتي گير با هزينه شخصي در اين مسابقات حضور يافتند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشتي آزاد پيشکسوتان جهان عليرضا رحمتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آرسنال مقابل بایرن شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و به همین دلیل تیم سالزبورگ اتریش موفق شد در جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کند.

تیم‌های پورتو و بنفیکای پرتغال نیز از ۱۲ تیم اروپایی هستند که در جام باشگاه‌های جهان که سال آینده در آمریکا برگزار می‌شود حضورر خواهند داشت.

پیش از این آرسنال تنها نامزد حضور در این رقابت‌ها برای سهمیه آخر بود، اما باید در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی می‌رسید و با شکست مقابل بایرن جای خود را به تیم سالزبورگ اتریش داد.

­چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن، دورتموند، پی اس جی، اینتر، یوونتوس هم در این بازی‌ها حضور خواهند داشت و بارسلونا غایب بزرگ این جام خواهد بود.

مسئولان فیفا در نظر دارند هر ۴ سال یکبار این رقابت‌ها را برگزار کنند و شکل آن شباهت زیادی به جام جهانی فوتبال دارد و تیم‌ها در ۸ گروه ۴ تیمی با هم رقابت خواهند کرد و از سوی دیگر آزمونی برای آمریکا به جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟