Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از اراضی قابل کشت استان، 50 درصد آن باید به علوفه اختصاص یابد؛ گفت: در مازندران 17 هزار هکتار آب‌بندان وجود دارد که نقش عمده‌ای در تامین آب بخش کشاورزی دارد. به گزارش بلاغ، عزیزالله شهیدی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی که به میزبانی اداره کل شیلات مازندران برگزار شد با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به جامعه کشاورزی باید اولویت کاری همکاران جهاد کشاورزی قرار گیرد، گفت: اعتقاد بر این است بخش کشاورزی نقش ویژه‌ای در تامین امنیت غذایی کشور دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به جذب چشمگیر اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی افزود: بخش کشاورزی در مازندران توانسته فراتر از تسهیلات اختصاص داده شده جذب داشته باشد و نقش عمده‌ای در ایجاد اشتغال روستایی داشته باشد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: از اراضی قابل کشت استان، 50 درصد آن باید به علوفه اختصاص یابد و مابقی گندم و کلزا و سایر محصولات زراعی کشت شود و این امر باید به صورت جدی در استان پیگیری شود.
 
این مسؤول درباره طرح تنفس جنگل عنوان کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری باید بهره برداری و استفاده از درختان شکسته را در دستورکار قرار دهد و و این اقدام را در این طرح در اولویت کاری خود قرار دهد.
 
شهیدی‌فر با تاکید بر اینکه آب‌بندان‌ها در حوزه کاری جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: در مازندران 17 هزار هکتار آب‌بندان وجود دارد که نقش عمده‌ای در تامین آب بخش کشاورزی دارد.
 
وی در پایان گفت: مدیران کل دستگاه‌های وابسته و پیوسته باید در اجرای کارها هماهنگی بیشتری با سازمان جهاد کشاورزی داشته باشند و موارد مربوطه را با رئیس سازمان در جریان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران