Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه نیروهای یمنی روز گذشته موفق شدند فرودگاه بین‌المللی دبی و اندکی پس از آن بندر جیزان عربستان را هدف قرار دهند، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی شخصا از مناطق عملیاتی در جنوب این کشور بازدید کرد.

بعد از عملیات موفقیت‌آمیز نیرو‌های یمنی در هدف قرار دادن فرودگاه دبی و بندر جیزان عربستان، محمد بن سلمان شخصا از مناطق عملیاتی در جنوب این کشور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته برای دومین بار طی یکماه اخیر فرودگاه دبی مورد حملات پهپادی نیروهای یمنی قرار گرفت. نیروهای انصارالله یمن پیشتر هشدار داده بود در صورت ادامه تجاوزات، مراکز مهم امارات متحده عربی را هدف قرار خواهند داد.

اندکی پس از آن نیز نیرو‌های دریایی و دفاع ساحلی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با انجام عملیات بی‌سابقه‌ای، چند قایق‌ گارد مرزی سعودی را در داخل بندر جیزان هدف قرار دادند.  /  باشگاه خبرنگاران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، مدیرعامل بندر خشک در بازدید "دکتر نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع" از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.   ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و وی تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشت.   در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان