Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند می‌توانند به امنیت ملی ما خدشه وارد کند و یا کشورهای مرتجع منطقه چنین تصوری دارند اما بدانند بیشه شیران جای روباه صفتان نیست. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و پژوهشگاه راهبردی، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: «کربلا» دانشگاه‌ عالی بشریت است و دفاع مقدس در امتداد آن قرار دارد که ما باید از این دانشگاه‌ها به خوبی بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

سرلشکر صفوی: باید روابط‌مان با چین و روسیه را گسترش دهیم

وی ادامه داد: تمدن غرب و دانشگاه‌های آنها جز فلاکت و برای بشر نداشته آنها تلاش کردند فناوری را به عنوان سعادت به ما بقبولانند اما در آن سعادت نیست اما نظام آموزشی اسلام و کربلا برخلاف آموزه‌های آنهاست. علم ما در خدمت سعادت بشر است و برخلاف آموزه‌های غرب است. اگر تفاوت این دو نظام آموزشی را درک نکنیم و راه درست را دنبال نکنیم انقلاب ما به بی‌راهه می‌رود.

سردار وحیدی تصریح کرد: نظام آموزشی ما براساس پرورش روح و روان و استعدادهای واقعی انسان ترسیم شده تا دنیا و آخرت را به خوبی و برای تعالی بشر بسازد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: آموزه‌های دین اسلام آزاداندیشی را به پیروان خود می‌آموزد، اما نظام آموزشی غرب درس وابسته بودن و عدم خود‌باوری را به دانش‌آموزان خود انتقال می‌دهد.اگر دانشگاه‌ها آزاداندیشی را می‌آموخت امروز دانشگاه‌های جهان نباید در برابر تجاوزگری آل سعود و آمریکا به یمن سکوت می‌کردند.

وی ادامه داد: علم در دانشگاه‌های آمریکا و غرب مرده و کاری به اتفاقات جهان ندارد، اگر دانشگاه‌های ما هم مطالبه‌گری در برابر ظلم وجود نداشته باشد، پس همان راه دانشگاه‌های غرب را می‌رویم که اشتباه است. اگر دانشگاه‌های آزاد اندیشه وجود نداشته، علمی از آن بیرون می آید که برای جهان شر است

 وی افزود: به هیچ عنوان رزمندگان ما دربرابر دشمنان کوتاه نمی‌آیند، آمریکایی‌ها فکر می‌کنند، می‌توانند به امنیت ملی ما خدشه وارد کند و یا کشورهای مرتجع منطقه چنین تصوری دارند اما حاشا و کلا‌؛ بدانند بیشه شیران جای روباه صفتان نیست.

سردار وحیدی در بخش دیگر از سخنان خود به وظایف دانشگاه در برابر جامعه اشاره کرد و گفت: اگر به مسائل جامعه پاسخ صحیح نمی‌دهیم حتما دانشگاه‌های ما مقصر هستند، وظیفه دانشگاه‌ها تربیت مدیران راهبردی و انقلابی، تولید علم نافع و بومی و نظریه‌پردازی در حوزه‌های مختلف و پاسخ به مسائل راهبری کشور است. همچنین دانشگاه‌ها باید در جامعه گفتمان‌سازی کنند.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سردار احمد وحیدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار احمد وحیدی سردار احمد وحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان با اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین‌المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون