Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: به منظور کاهش و روانسازی ترافیک عملیات اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، فواد کریمی، با بیان اینکه یکی از برنامه های شهرداری در راستای  کاهش و روانسازی ترافیک ایجاد دسترسی های جدید است، اظهار کرد: در همین راستا اجرای عملیات اصلاح هندسی بعضی از خیابان های سنندج در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اجرای عملیات اصلاح هندسی اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی خبر داد و افزود: ارتقاء سطح ایمنی در تردد و کاهش و روانسازی ترافیک و سهولت در دسترسی به خیابانهای اصلی و فرعی از مهم ترین اهداف اجرای شعاع دید این خیابان بوده است.

 

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: برای اتصال شالمان به بلوار شهدای نیروی انتظامی ۵۶۰ متر جدول گذاری به صورت کانیوای سه عددی، تک جدول و نهر وهمچنین تسطیح، رگلاژ و بسترسازی ۲ هزار و ۱۷۰ متر مربع از مسیر جهت آسفالت ریزی صورت خواهد گرفت.

 

کریمی همچنین بیان کرد: با هدف سهولت در تردد  ساکنان مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی و برخی  از ساکنان شهرک  ساحلی عملیات آسفالت این مسیر اجرا گردید.

 

وی عنوان کرد: با ۳۰۰ تن آسفالت  بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از سطح این خیابان آسفالت و بهسازی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در شهریور ماه سال جاری  هم با ۶۲۰ تن آسفالت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع ازخیابان اصلی دگایران آسفالت و بهسازی شد.

 

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج ابراز امیدواری کرد: با ایجاد دسترسی های جدید و آسفالت و بهسازی محلات و معابر سطح منطقه بتوانیم در راستای کاهش و روانسازی ترافیک گام اساسی برداریم.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس مجلس مسجد دولت اربعین حسینی وزیر بهداشت علی لاریجانی کنگره بین المللی امام سجاد ع پیاده روی اربعین محمد حسنی اجرای عملیات اصلاح هندسی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج