Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@07:10:47 GMT

تصویری از اصالت ترکمن‌ها در یک سریال

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۴۷۱۴

تصویری از اصالت ترکمن‌ها در یک سریال

به گزارش جهان نيوز، «فرهاد بشارتی» بازیگر تلویزیون و سینما که به تازگی در سریال «بازی نقاب‌ها» بازی کرده است، گفت: این سریال قصه‌ای درباره خون بست در دو طایفه و قبیله در بندر ترکمن را نشان می دهد.

وی ادامه داد: من در این سریال نقش شیرزاد داماد یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کنم. تا جایی که توانستیم به آداب و رسوم آن منطقه احترام گذاشته و طبق فرهنگ ترکمن‌ها پیش رفتیم و امیدوارم که در زمان پخش گلایه‌هایی بوجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیگر همچنین افزود: آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، بابک انصاری،‌ مینا نوروزی و ... از بازیگران اصلی این سریال هستند که ظاهرا قرار است بعد از محرم و صفر از شبکه دو سیما پخش شود. 

بازیگر سریال «معمای شاه» با اشاره به جذابیت این سریال برای مخاطبان نیز بیان داشت: فضای کلی که در این سریال روایت می‌شود تا به حال در سه اثر سینمایی و تلویزیونی نشان داده شده است، دو فیلم سینمایی و یک سریال که اتفاق‌های موجود در قبیله ترکمن را نشان داده است.

وی ادامه داد: «بازی نقاب‌ها» به آداب و رسوم منطقه ترکمن مثل اسب سواری، پرورش اسب ،کاشت گندم و ... پرداخته است. معتقدم از لحاظ بصری و داستانی که دارد می‌تواند برای مردم جذاب باشد و امیدوارم ساعت پخش مناسبی برایمان در نظر بگیرند و  سریال در زمان خوبی پخش شود. 

بشارتی با اشاره به حضور کارشناس ترکمنی در کنار گروه تولید نیز گفت: برای اینکه از هرگونه شبهه‌ای جلوگیری کنیم از همان ابتدا یک کارشناس کنارمان حضور داشت و روی کارمان نظارت می‌کرد. اما به هر ترتیب کار هنری است و در برخی مواقع نمی‌توان زیاد به واقعیت نزدیک شد، اما تا جایی که توانستیم از کمک و راهنمایی این کارشناس استفاده کردیم تا رفتار کاراکترها با یکدیگر درست و صحیح به مردم بندر ترکمن دربیاید.

این بازیگر در ادامه نیز گفت: ما برای تولید این سریال طوری عمل کردیم که برای کل ایران و همه هم وطنان‌مان قابل فهم و درک باشد و فقط منطقه ترکمن را در نظر نگرفتیم و امیدواریم که توهینی به قومی نشده باشد و اواسط پخش تعطیلمان نکنند.

«بازی نقاب‌ها» یک ملودرام عاشقانه است و داستان آن در رابطه با ترکمن‌ها است و اتفاقاتی که بین دو طایفه می‌افتد که سالها با هم کدورت دارند.

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، سیما خضرآبادی، رزیتا غفاری، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی، یلدا قشقایی، مهسا هاشمی، رقیه نوچمنی، علی اصغر کیانی، فاطمه حسینی و… از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # پژمان جمشیدی ، سریال تلویزیونی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • سکانسی که در سریال هفت سراژدها جنجال کرد
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • قرآن خواندن بازیگر زخم کاری روی آنتن زنده | ببینید
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال بازی مرکب
  • قرآن خواندن بازیگر سریال زخم کاری
  • او یئونگ-سو؛ بازیگر «بازی مرکب» به جرم آزار جنسی بازداشت شد
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال معروف