Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي پوشان تنيس روي نيز در جديدترين رنکينگ جهاني صعود خيره کننده‌اي داشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس، جديدترين رنکينگ فدراسيون جهاني تنيس روي ميز منتشر شد که در آن ملي پوان کشورمان صعود خوب و چشمگيري داشتند.
نيما عالميان که در رده 84 حضور داشت موفق به رده 65 برسد و نوشاد عالميان نيز با درخشش در بازي‌هاي آسيايي از رتبه 94 به 73 رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ميعاد لطفي با صعود 9 پله‌اي در رده 241 ايستاد و افشين نوروزي کاپيتان تيم ملي نيز از رتبه 279 به رده 248 رسيد.
امين احمديان هم که بايد تا چند وقت ديگر در المپيک جوانان حاضر شود با دو پله صعود در رده 283 جاي گرفت.
در بخش بانوان نيز صعودها خيره کننده بود. ندا شهسواري کاپيتان تيم ملي بانوان که ماه قبل در رده 251 قرار داشت به رده 178 رسيد و مهشيد اشتري نيز با 75 پله صعود جايکاه 185 را از آن خود کرد.
مريم صامت ديگر ملي پوش کشورمان اما با سقوط 10 پله‌اي مواجه شده و در رده 355 ايستاده است و صبا صفري با صعود 31 پله‌اي در رده 553 قرار گرفت.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی