Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی ساعی تهیه کننده برنامه «بامداد دوشنبه» گفت: سعید بیابانکی شاعر و طنز پرداز کشورمان اجرای راه شب بامداد دوشنبه را به عهده می‌گیرد تا با مخاطبان شبانه رادیو ایران، هم کلام شود.

«راه شب» هر بامداد ساعت ۲۵ دقیقه بامداد از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و AM  ردیف ۵۵۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**بازگشت «سلام؛ صبح بخیر» به رادیو

همچنین غلامرضا بحیرایی مدیر گروه ایران و جامعه از تغییر نام برنامه صبحگاهی شبکه رادیویی ایران خبر داد.
بحیرایی گفت: تغییر و تحول در جهت ارتقاء سطح برنامه‌ها و رضایت بیشتر شنوندگان همواره یکی از اهداف برنامه‌سازی در رادیو ایران بوده است، به همین منظور کار بررسی و ارزیابی برنامه‌های شبکه رادیویی ایران از ابتدای سال ۹۷ به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت و در این میان، برنامه صبح گاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
بحیرایی افزود: توجه بیشتر به شهرستان‌ها، تدارک بخش‌های جدید نظیر بخش مطبوعات و انعکاس به موقع اطلاعات صبحگاهی در کنار تعامل بیشتر با مخاطبان از عمده این تغییرات است.
مدیر گروه جامعه رادیو ایران گفت: استفاده از ظرفیت ایرانیاران یا همان شبکه مردمی گزارشگران رادیو ایران فرصت خوبی است برای انعکاس صدای همه ایرانیان و رادیو ایران را یک گام دیگر به تحقق شعار خود یعنی «ایران را بشنویم» نزدیک‌تر می‌کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که شنوندگان رادیو ایران بعد از گذشت سال‌ها هنوز برنامه صبح گاهی را با نام قدیمی آن یعنی «سلام؛ صبح بخیر» می‌شناسند با موافقت مدیر رادیو ایران آقای محمدزاده؛  قرار شد تا نام برنامه به نام قدیمی و خاطره انگیز آن یعنی «سلام؛ صبح بخیر» باز گردد.
این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۸ از رادیو ایران موج FM ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج AM  ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز  پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی «مثبت آموزش» را که به «استودیو معلم» تغییر نام داده، به عهده گرفته است. در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می رود از معلمان حوزه های مختلف دعوت شده و دغدغه های آنها مطرح می شود.

همچنین در بخش هایی از این برنامه نیز فیلم های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت های ماندگار معلم در سینما بوده اند، پخش می شود.

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویدادهای مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکردهای برنامه است.

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6089934 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش