Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تداوم بازداشت مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز را به صلاح ندانست و آن را موجب ایجاد هزینه برای کشور عنوان کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو اظهار کرد: در روزهای پس از بازداشت آقای حاجتی با استاندار، رئیس شورای تامین و معاون سیاسی استاندار فارس صحبت کردم. ما معتقدیم بازداشت ایشان در این شرایط به نفع مصالح نظام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حاجتی جوان‌ترین عضو شورای شهر شیراز است که صرفا از حقوق شهروندی چند نفر دفاع کرده است.

وی افزود: من و همکاران دیگر به عنوان نماینده مردم در قبال بازداشت ایشان مسئولیم و سکوت نمی‌کنیم. من معتقدم این اتفاق چیزی شبیه ماجرای سپنتا نیکنام (عضو زرتشی شورای شهر یزد) خواهد بود که دیگران از آن بهره‌برداری می‌کنند و صرفا برای کشور هزینه ایجاد می‌کنند و تداوم آن تبعاتی برای نظام به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با بیان اینکه سیاسیون نمی‌توانند در قبال بازداشت مهدی حاجتی بی تفاوت باشند، تصریح کرد: متاسفانه این سوال به وجود می‌آید که چطور به جای برخورد با مفسدین اقتصادی با چنین فردی برخورد می‌شود.

پارسایی در پایان سکوت شورای عالی استان‌ها و اصلاح طلبان استان فارس در این باره را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ظاهرا ما استاد هزینه‌تراشی برای مملکت هستیم، در حالی که در ماجرای سپنتا نیکنام هم شاهد بودیم هزینه سنگینی برای نظام ایجاد شد و ساعت‌ها وقت مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص به هدر رفت و نهایتا به اصل طبیعی قانون برگشتیم و ایشان طبق رای مردم به شورا بازگشت.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجلس به حمله موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش تابناک، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (26 فروردین 1403) برگزار شد و رئیس مجلس در ابتدای این جلسه با اشاره به حمله  موشکی ایران به اسرائیل بیان کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود، پاسخ پشیمان کننده مدافعان ملت ایران دل هر ایرانی را شاد کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و در این زمینه نطق کردند.

یکی از نمایندگان در مجلس خاطرنشان کرد: ضمن عرض خدا قوت به قهرمانان میهن، سپاه عزیز و نیروهای مسلح به خاطر تنبیه رژیم کودک کش و خون ریز رژیم صهیونیستی، به سران این رژیم می‌گوییم که این سیلی اولین سیلی است و اگر دست از پا خطا کنند، حتماً سیلی محکم‌تری دریافت می‌کنند و پاسخ طراحی شده ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: بامداد امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد و اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مستضعفان است.

همچنین دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی با قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد، جمهوری اسلامی ایران طبق این اصل از امنیت خود به صورت مشروع دفاع کرد که این اتفاق مبارک را به فرماندهی کل قوا و مردم عزیز ایران تبریک عرض می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری
  • افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • واکنش مجلس به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تنبیه رژیم صهیونیستی