Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «سعید جلالی» افزود: در اصلاحیه دستورالعمل تعیین مناطق مرزی، تمامی مراکز شهرستان های مرزی استان های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمانشاه حائز شرایط مناطق مرزی می شوند.
وی با یادآوری این که در این اصلاحیه، شهر ایلام مرکز استان ایلام حائز شرایط مناطق مرزی اعلام شد، اظهار داشت: شهرستان های شوش، هویزه و دشت آزادگان در استان خوزستان و شهرستان های جاسک و میناب در استان هرمزگان نیز از این پس، مشمول شرایط گروه (ج) می شوند که تا پیش از این صرفا شامل گروه استان های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمانشاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور افزود: در دستورالعمل سابق، مراکز شهرستان های مرزی نمی توانستند از مزایای مناطق مرزی استفاده کنند که در دستورالعمل جدید این مراکز نیز حائز امتیازات مناطق مرزی محسوب می شوند.
جلالی تاکید کرد: این دستورالعمل گامی در جهت محرومیت زدایی از مناطق مرزی و ایجاد جذابیت بیشتر برای این مناطق با هدف تقویت نظام خدمات رسانی مطلوب و قدردانی از تلاش مرزنشینان در صیانت و پاسداری از مرزهای کشور است.
9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان های آذربایجان غربی خدمات رسانی خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان وزارت کشور اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطاریه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه مدیریت بحران استان ایلام آماده است: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و جاری شدن سیل و باد شدید همراه با رعد و برق از صبح سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ تا عصر چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۱، از سفرهای غیرضروری و همچنین توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو و صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری و از خود مراقبت کنید.

هواشناسی برای ۵ استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

هشدار قرمز هواشناسی به معنای احتمال آسیب گسترده ناشی از سیل است و پیش‌بینی می‌کند، در سفر و نزدیک شدن به این مناطق خطر جانی وجود دارد.

کد خبر 6058278

دیگر خبرها

  • ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران در آستانه سال نو + فیلم
  • دستورالعمل مهم درباره اقامت کودکان ۲ تا ۱۲ سال در مراکز تفریحی
  • کشف ۱۳۰ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه مرزی
  • صدور اخطاریه برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان ایلام
  • نظارت جدی بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی ایلام
  • پنجم شدن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در بین مناطق آزاد و ویژه کشور
  • دستور دادستان ایلام بر نظارت مراکز خدماتی در نوروز ۱۴۰۳
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • نظارت بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی ایلام در ایام نوروز
  • شهرستان مرزی صالح‌آباد محروم از امکانات