Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر ارزش‌های دفاع مقدس به مدارس، حوزه‌های علمیه، خانه‌های مردمی و دوره‌های قرآن مردم کشیده شده است گفت: اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی ۲۰ آذرماه در بیرجند برگزار می‌شود. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه ارائه عوامل اجرایی کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: جهاد ما ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آموزه‌های دینی است و همه توان را در راستای برگزاری هر چه بهتر کنگره ملی 2 هزار شهید استان به‌کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکید ما بر این است تا حداکثر در مدت یک سال فضای استان بر آموزه‌های شهدا و دفاع مقدس عطرآگین شود و تفکر ارزش‌های دفاع مقدس به مدارس، حوزه‌های علمیه، خانه‌های مردمی، هیئت‌های عزاداری و دوره‌های قرآنی کشیده شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در راستای کنگره ملی دو هزار شهید استان 429 یاوداره شهید برگزار می‌شود که تعدادی برگزار شده و تعدادی در حال برگزاری است و تمرکز  در برگزاری یادواره‌های شهدا در همه نقاط  استان اعم از شهرها و روستاها است.

قاسمی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در امر برگزاری این یادواره‌های شهدا مسئولان استانی پای کار بودند افزود: با وجود همکاری‌های مختلفی که مدیران ادارات داشتند دریافتیم که مسئولان استانی با میثاق نامه شهدا که آن را امضا کرده بودند پای کار هستند و در کنار یادواره‌های شهدا نمایشگاه‌هایی برگزار کردیم و در تمامی یادواره‌ها صادقانه و بی دریغ تلاش می‌شود خدمت برای شهدا باشد.

وی افزود: کارهای بزرگی را برنامه‌ریزی کردیم و 850 برنامه در حال اجرا است که بخش‌هایی از رزمایش و چاپ کتاب‌ها را داریم و 147 کتاب تا زمان اجلاسیه اصلی آماده می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از برنامه‌ها و فیلم‌ها را به دلیل هزینه‌ها حدف کردیم اظهار داشت: هنوز در برخی از کمیته‌ها و برنامه‌ها عقب هستیم و باید بیشتر تلاش شود و سه اجلاسیه را در پیش داریم که یکی اجلاسیه دانشجویان و اساتید، اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان و اجلاسیه نیروهای مسلح است که هر سه در مهرماه برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: مقرر شده اجلاسیه اصلی کنگره ملی دو هزار سهید در 20 آذرماه در بیرجند برگزار شود و تا قبل از آن اجلاسیه ایثارگران، اجلاسیه بانوان را داریم.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت