Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@04:52:24 GMT

جلسات هفتگی جوانان عاشورایی اشکفتک

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۱۷۲

جلسات هفتگی جوانان عاشورایی اشکفتک

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با اعلام این خبر گفت:جلسات هفتگی جوانان عاشورایی با استقبال پرشور مردمی به شکل با شکوه در اشکفتک برگزار می شود.

سجادبیاتی به نقش جوانان در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی اشاره کرد و افزود:درراستای ترویج اسلام ناب و مقابله با توطئه های استکباری مسؤوليت‏ هاي خطيري بر عهده جوانان و نوجوانان است که جز از طريق آراسته بودن به صیرت ، ولایتمداری ، فضيلت‏هاي والاي انساني و الهي امکان ‏پذير نمي‏باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:درمجالس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بصیرت افزایی صورت می گیرد و جوانان بافرهنگ عاشورایی بیشترآشنا می شوند،دشمن شناس شده و خودرابرای مقابله باترفند های استکباری مهیا می کنند.

بیاتی گفت: در مجالس هفتگی جوانان عاشورایی اشکفتک پس از اقامه نماز جماعت و تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، یکی از علما به ایراد سخن می پردازند، قرائت زیارت عاشورا ، مداحی ، نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های این جلسات است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جوانان عاشورایی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و پلیس آگاهی در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودرو‌ها و راهکار‌های ارتقاء امنیت خودرو‌ها ارائه داده است که یکی از موارد مطرح شده این بود که تمامی خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

­این مقام انتظامی افزود: در این جلسات پلیس آگاهی مواردی از نقص ایمنی خودرو‌ها را به خودروسازان منتقل می‌کند تا آن را برطرف کنند و به همین علت تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

­رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: مالکان خودرو‌های فعلی می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند و علاوه بر آن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی از جمله استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد ضروری است.

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید