Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه نقاشی با عنوان «آب کم است» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از تیر تا شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسابقه نقاشی با عنوان «آب کم است» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از تیر تا شهریور ماه برگزار شد که از یکهزار اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه طی دو دوره داوری هشتاد اثر برگزیده قابل تقدیر و پس از داوری نهایی سه اثر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راحله رخساره از کانون فرهنگی هنری اسوه مسجد امام حسن مجتبی(ع) اراک،  طهورا هاشمی از کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک و یسنا سرایی از کانون فرهنگی هنری غدیر شهرستان ساوه نفرات برگزیده اعلام شدند.

 

این مسابقه در رده سنی 10 سال و با موضوع آب با  هدف  افزایش آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف و حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب بین کودکان برگزار شد.

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس مجلس وزیر بهداشت مسجد اربعین حسینی علی لاریجانی دولت مقام معظم رهبری اربعین پیاده روی اربعین مسابقه نقاشی کانون های فرهنگی هنری مساجد بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از جمع بندی نتایج آزمون‌های شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای گواهی‌نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم نفرات برگزیده معرفی شدند.

در دوره دوازدهم از مجموع ۳۶۱ نفر شرکت کننده که مراحل مختلف آزمون‌های سه‌گانه، شامل: ورودی، مصاحبه و نظری را پشت‌سر گذاشتند، در نهایت ۴۴ نفر در بخش قاریان و ۲۰ نفر در بخش مدرسان موفق به دریافت گواهی‌نامه تخصصی در یکی از سطوح ۱ تا ۴ شدند. از این تعداد، ۵۵ نفر ازآقایان و ۹ نفر از بانوان هستند.

نفرات برگزیده می‌توانند از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ نسبت به دریافت گواهی‌نامه مربوطه اقدام نمایند.

لیست اسامی برگزیده از اینجا قابل رؤیت است

کد خبر 6057231 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید برج آزادی معرفی شد/ قدردانی از فرزاد هوشیار
  •  اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن اعلام شد
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • حوزه هنری کردستان باید به پاتوق هنرمندان مبدل شود
  • رسانه‌ها استعدادهای کردستان را به حوزه هنری معرفی کنند
  • معرفی تیم چهارم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛ ۲۸ اسفند
  • لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • نمایش ۵ پویانمایی ایرانی در اسپانیا
  • نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا