Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@03:10:12 GMT

رونمائی از سامانه جدید اینترنت بانک قوامین

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۲۸۹

رونمائی از سامانه جدید اینترنت بانک قوامین

پول‌نیوز - سامانه ی جدید اینترنت بانک قوامین در یکصد و سی امین جلسه شورای معاونین بانک قوامین با حضور مدیرعامل ، قائم مقام مدیرعامل ، معاونین، مدیران عامل شرکت های سایان کارت و تدبیر تراکنش و جمعی از مدیران اداره مرکزی بانک قوامین رونمائی و آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در راستای بهبود عملکرد سامانه ی اینترنت بانک، این محصول در دو مرحله مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش در مرحله اول خدماتی از قبیل انتقال وجه از طریق حساب به حساب خود و دیگران ، انتقال وجه از طریق کارت ، انتقال وجه گروهی ، انتقال وجه پایا ، امکان مشاهده ی تمامی سپرده ها و دریافت صورتحساب مشاهده تسهیلات دریافتی از بانک و امکان پرداخت اقساط ، دریافت رسید انتقال وجه های صورت پذیرفته ی قبلی ، مدیریت و دفترچه کارت و سپرده ، گزارش چک های واگذار شده به حساب و چک های صادر شده در دسترس مشتریان گرامی خواهد بود و در مرحله دوم و فاز بعدی این سامانه ، امکان استفاده ی اشخاص حقوقی ، حساب های مشترک ، ساتنا و ... نیز برای مشتریان محترم میسر خواهد بود.

گزارش روابط بانک قوامین می افزاید سامانه ی جدید اینترنت بانک قوامین که از امنیت بالائی نیز برخوردار می باشد به آدرس: https:ibn.ghbi.ir در دسترس مشتریان گرامی بانک قوامین می باشد .

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سامانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.


سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.



کد خبر 848564 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم مهاجرت

دیگر خبرها

  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت