Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:19:28 GMT

مهارت های زندگی را به جوانان آموزش دهیم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۵۹۸

مهارت های زندگی را به جوانان آموزش دهیم

تهران- ایرنا- رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر لزوم آموزش پیش از ازدواج گفت: خانواده ها و مراکز آموزشی وظیفه دارند مهارت های زندگی را به جوانان به ویژه آنهایی که در آستانه ازدواج هستند، آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا عباس پوریانی روز دوشنبه در بازدید از مجتمع قضایی خانواده 2 بر ضرورت آموزش پیش از ازدواج جوانان تاکید کرد و افزود: از آنجایی که بخشی از اختلافات زوجین در سال های ابتدایی زندگی مشترک بروز می‌کند، خانواده ها می توانند با راهنمایی های خود در این زمینه نقش موثری ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش ملاقات های مردمی در تسریع رسیدگی به پرونده ها گفت: در ملاقات مردمی امروز تلاش ما در این راستا بود که زوجین را به سمت سازش هدایت کنیم که البته این مساله منوط به این است که خود زوجین پذیرای مصالحه باشند.
پوریانی افزود: گاهی یک مساله کوچک منجر به اختلافات بزرگ خانوادگی می شود؛ بنابراین در این زمینه لزوم یادگیری مهارت های زندگی بیش از پیش حس می شود و نهادهای آموزشی می توانند در این عرصه مثمر ثمر باشند.
رئیس کل داگاه های عمومی و انقلاب تهران اضافه کرد: صلاحیت مجتمع قضایی خانواده 2 رسیدگی به پرونده های مناطق 1، 2، 3 و 6 شهرداری تهران است.
در این بازدید که آخرین مرحله از سرکشی مجتمع های قضایی سطح تهران محسوب می شد، پوریانی در نشستی با همکاران این مجتمع به بررسی مشکلات قضایی و اداری آنها پرداخت.
اجتمام*1003*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازديد عمومي قوه قضاييه پورياني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی