Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@00:39:44 GMT

نخستین مدیر اجرایی زن در خلیل‌آباد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۶۲۰

نخستین مدیر اجرایی زن در خلیل‌آباد منصوب شد

مراسم رسمی تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد با حضور قائم و مقام اداره کل ارشاد و اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خلیل‌آباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهر و با حضور قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، فرماندار، مسئولان شهرستان و بسیاری از اصحاب هنر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امینی در این مراسم اظهار داشت: یکی از وظایف مهمی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد ترویج فضایل اخلاقی در جامعه بر اساس ایمان و تقوا می باشد که در همین راستا با توجه به اینکه در مضجع شریف امام رضا (ع) قرار داریم توجه به فرهنگ رضوی و ترویج سبک زندگی رضوی در رأس برنامه های فرهنگی و هنری قرار دارد.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان خلیل‌آباد حوزه پویا و پرتلاشی بوده است، خاطرنشان کرد: وجود 35 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، توسعه مراکز فرهنگی و هنری نشان از پویایی این حوزه در خلیل‌آباد دارد.

 قائم مقام اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه آگاهی از سیاست های کلان فرهنگی کشور و همچنین سیاست های وزیر فرهنگ و ارشاد یکی از رمزهای موفقیت یک مدیر فرهنگی است، تصریح کرد: حوزه مدیریت فرهنگی از حوزه هایی است که نمی توان یک‌جانبه پیش رفت و نیازمند تعامل و گفتگو است.

وی با اشاره به اینکه هنر باید در ارتقاء فرهنگ معنوی و شهروندی یک جامعه بکار گرفته شود، اذعان کرد: آگاهی و اشراف نسبت به مسائل جاری کشور نیز از ضرورت های یک هنرمند است تا بتواند در این زمینه موفق باشد

امینی با بیان اینکه رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا باید در قالب هنر انجام گیرد و این یکی از وظایف حوزه فرهنگ و ارشاد است، عنوان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و دشمن به وضوح اعلام کرده که نمی‌گذاریم مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار جنگ روانی شکل گرفته است و به دنبال القاء نا امیدی و یاس نسبت به آینده کشور هستند و هنرمندان با هنر خود نیز باید نقاط قوت و مثبت نظام را برای مردم تبیین کنند تا از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.

در پایان این مراسم از خدمات 5 ساله علی توکلی رئیس وقت تجلیل و مریم افتخاری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد منصوب شد.

مریم افتخاری اولین مدیر اجرایی تاریخ شهرستان خلیل‌آباد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

وی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال استان آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی