Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:15:58 GMT

ورزشگاه لوژنیکی مسکو، قتلگاه همیشگی کهکشانی ها

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۶۳۵

ورزشگاه لوژنیکی مسکو، قتلگاه همیشگی کهکشانی ها

تهران - ایرنا - زمانی که پای بازی کردن در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به میان بیاید، کهکشانی ها به طور مشخص خوب نتیجه نمی گیرند؛ آنقدر که می توان لوژنیکی را قتلگاه رئال و در ابعاد بزرگ تر، اسپانیایی ها دانست.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز دوشنبه نوشت: تیم زسکا مسکو فردا (سه شنبه 10 مهرماه) در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید پذیرایی می کند، این در حالی است که تقاضای بالای هواداران تیم روس، مقامات باشگاه را بر آن داشت تا بازی فردا را به ورزشگاهی با ظرفیت بیشتر منتقل کنند و برای این منظور چه جایی بهتر از «لوژنیکی»!
رئالی ها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 که در نهایت با قهرمانی منچستریونایتدی که در آن زمان «کریستیانو رونالدو» را در اختیار داشت، پایان پذیرفت؛ با آمار نگران کننده سه باخت و یک تساوی؛ در مجموع چهار بار در این ورزشگاه به میدان رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین ملاقات کهکشانی ها از لوژنیکی در مرحله گروهی فصل 1998 – 1999 مقابل اسپارتاک، رقیب دیرینه زسکا، به وقوع پیوست.
پیروزی خفیف 2 – 1 رئالی ها در سانتیاگو برنابئو، با تکرار همین نتیجه البته به سود میزبان در لوژنیکی خاتمه یافت.
در این بازی، گل های سیمبالار و تیتوف در نیمه دوم، گل برتری رائول گونزالس مهاجم اسبق سفیدپوشان را بی اثر کرد.
2 فصل بعد یعنی در سال 2000- 2001، مادریدی ها بار دیگر برای مصاف با اسپارتاک به مسکو بازگشتند و این بار با گل به خودی جرمی بازیکن اسبق خود، لوژنیکی را با شکست ترک کردند، اما سخت ترین شکست آن ها در فصل 2001 – 2002 و در برابر لوکوموتیو مسکو رقم خورد.
بازی رفت با نتیجه 2 – صفر به سود حریف روس خاتمه یافت، اما رئالی ها در بازی برگشت با پیروزی 4 – صفر انتقام شکست را از این تیم گرفتند.
تیم شهر مادرید تا پیش از فصل 2011 – 2012 به مسکو بازنگشت.
در واقع در همین فصل بود که دست تقدیر بار دیگر لوژنیکی را این بار در هیات زسکا، در برابر سفیدهای مادرید قرار داد.
گل «کریستیانو رونالدو» در بازی رفت، به نظر سه امتیاز خارج از خانه ای را که کهکشانی ها از مدت ها پیش در انتظار آن بودند، مسجل کرده بود؛ تنها مانع این اتفاق گل دقیقه 93 زسکا بود، گلی که یک تساوی خانگی هر چند ناامید کننده را برای میزبان به ارمغان آورد.
ذکر این نکته هم در رابطه با لوژنیکی خالی از لطف نیست که تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018، در همین ورزشگاه با پذیرفتن شکست از روسیه میزبان جام، از گردونه رقابت ها کنار رفت.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال رئال مادريد ورزشگاه لوژنيكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟