Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «مجید نامجو مطلق»  اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس با احتیاط و ترس پا به زمین مسابقه گذاشته بودند و پیش از اینکه به دنبال انجام فوتبال تاکتیکی و هجومی باشند، فقط می خواستند بازنده نباشند.
وی درباره اینکه نتایج استقلال در لیگ هجدهم خوب نبوده است، ادامه داد: این که استقلال تا این جای مسابقات لیگ برتر فقط 8 امتیاز کسب کرده آمار خوبی نیست اما باید دلایل این عدم موفقیت را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامجومطلق خاطر نشان کرد: جدایی برخی از بازیکنان تاثیرگذار و بزرگ از جمله امید ابراهیمی، مامه تیام، سید مجید حسینی، امید نورافکن، سرور جپاروف در روند تیمی استقلال تاثیر منفی گذاشت و بازیکنان جدیدی که جایگزین شدند نیاز به زمان دارند تا بتوانند خود را در ترکیب استقلال جا بیندازند.
او افزود: بازیکنان جوان و خوبی در استقلال حضور دارند که می توانند سال های سال برای این تیم به میدان بروند اما باید قبول کرد هنوز نتوانسته اند جای خالی بازیکنان فصل گذشته را پر کنند.
نامجو مطلق در پاسخ به این پرسش که نقش «وینفرد شفر» در ناکامی های استقلال چقدر است، گفت: شفر تمرینات استقلال را دیر شروع کرد و تمرینات پیش از شروع فصل را از دست داد. این موضوع در روند تیمی استقلال تاثیر گذاشت اما باید یک نکته مهم را در نظر داشت و آن اینکه وقتی یک مربی 60 درصد از تیم اصلی خود را که ماه ها با آن کار و تمرین کرده است از دست می دهد کار بسیار سختی را پیش روی خود دارد.
او درباره اینکه استقلال می تواند از بحران فعلی خارج شود، اظهار داشت: قطعا این اتفاق خواهد افتاد و استقلال می تواند از بحران فعلی خارج شود. استقلال نام بزرگی را یدک می کشد و با چند نتیجه خوب خواهد توانست روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.
پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه توقعات از شفر بالا رفته است، تصریح کرد: در اواسط فصل گذشته شفر هدایت استقلال را بر عهده گرفت، او تیمی را در اختیار داشت که نفرات خوبی در آن حضور داشتند و با مربیگری خوبش نتایج عالی را برای تیم رقم زد و حالا توقعات از این مربی آلمانی بالا رفته است و همه انتظار دارند او نتایج فصل گذشته را تکرار کند.
نامجو مطلق در عین حال تصریح کرد که شفر باید هرچه زودتر هماهنگی و هارمونی لازم را در استقلال بوجود آورده و شرایطی را مهیا سازد تا هماهنگی لازم میان بازیکنان قدیم و جدید هر چه سریعتر انجام پذیرد.
او درباره کمیته فنی باشگاه استقلال نیز یادآور شد: کمیته فنی بازوی شفر است و نفراتی که در این کمیته حضور دارند می خواهند به او کمک کنند و شاید جالب باشد بدانید همه از وی حمایت کردند و خواهند کرد چرا که بر این باوریم او مربی بزرگ و با دانشی است.
نامجومطلق افزود: استقلال در برخی پست ها نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد که باید در نیم فصل این مهم محقق شود. جذب مهاجم نوک که گل زن باشد و یا هافبک بازیساز و خلاق در اولویت مجموعه خواهد بود.
عضو کمیته فنی استقلال درباره این خصوص که چرا سرمربی آبی پوشان در نشست کمیته فنی شرکت نکرد، گفت: برای این نشست از او دعوت نکردیم تا به امور تیم برای بازی با نفت مسجد سلیمان برسد، قطعا دوست داریم ایشان هم در نشست کمیته فنی شرکت کند تا اعتماد کامل میان طرفین شکل بگیرد.
نامجو مطلق در پایان اظهار داشت: من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که کمیته فنی باید تاثیرگذار باشد و در صورتی که احساس کنم نمی توانم فرد موثری باشم در کمیته فنی نمی مانم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرآورد استقلال مجید نامجو مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که اعتراضات دانشجویی نشان داد که دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است. همچنین تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکایی تاثیری روی مردم به خصوص آزادیخواهان ندارد.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا چند مساله را نشان داد؛ یکی اینکه در آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینش که مهد دموکراسی است، چنین چیزی وجود ندارد بلکه آنها دموکراسی خودخواسته را قبول دارند؛ بدان معنا که آنچه خودشان تعیین می‌کنند قابل اعتراض و مخالفت است نه اینکه عده‌ای بخواهند در دفاع از مظلوم اعتراض کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دانشجویان آمریکایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند اما با آنها شدیداً برخورد شد این یعنی دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است و اینکه چهره واقعی دولتمردان آمریکا به دنیا نشان داده شد.

رشیدی با بیان اینکه جوانان داخل آمریکا همراه با دانشجویان شده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکا روی ملت‌ها اثر ندارد و آزادی‌خواهی در تمام ملت‌های جهان به عنوان یک حرکت شکل گرفته است. می‌توان منشأ آن را ایران دانست چون تا پیش از انقلاب اسلامی چنین موضوعی سابقه نداشته است.

منتخب مجلس دوازدهم یادآور شد: انقلاب اسلامی شعار دفاع از مردم فلسطین را سر داد و این جزء آرمان‌های اولیه‌اش بود که با گذشت 50 سال همچنان در این راه حرکت می‌کند. اکنون مردم دنیا ظلم را نمی‌پذیرند و در حمایت از مردم مظلوم فریاد می‌زنند که بارزترین آن خیزش دانشجویان آمریکایی علیه دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: حرکت دانشجویان آمریکایی در نوع خود بی‌نظیر بود و انگیزه بیشتری را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراهم می‌کند تا در دنیا شاهد خیزش جهانی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد