Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از آغاز اردوی ملی‌پوشان دختر هندبال کشورمان از فردا ۱۰ مهرماه در شاهرود خبر داد. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، محسن جهانشیر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان هندبال بانوان ایران از سه‌شنبه آغاز و تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان هندبال بانوان ایران است که در استان سمنان برگزار می‌شود افزود: اولین اردوی آماده‌سازی هندبالیست‌های دختر ایران هفته گذشته در گرمسار برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه دختران هندبالیست کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌کنند تصریح کرد: مالزی میزبان مسابقات 2019قهرمانی نوجوانان آسیا است.

جهانشیر با بیان اینکه استان سمنان از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است خاطرنشان کرد: وجود این زیرساخت‌های مناسب در کنار نزدیکی به پایتخت و فضای آرام حاکم بر استان سبب شده که این استان میزبان بسیاری از اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان در هندبال زنان ظرفیت بسیار خوبی دارد گفت: دختران استان سمنان جایگاه خوبی در هندبال کشور و تیم ملی بانوان دارند.

جهانشیر از وجود 6 بانوی استان سمنان در این اردو خبر داد و افزود: فاطمه آجودانی، عادله نوری و مینا گل‌محمدیان از دختران هندبالیست استان در این اردو هستند ضمن اینکه الهام سلوکی سرپرست تیم و ناهید غارسی و اعظم قینانی از مربیان تیم ملی نیز از جمله دیگر ورزشکاران هم‌استانی حاضر در این اردو هستند.

وی با بیان اینکه 28 هندبالیست دختر کشورمان در اردوی شاهرود حضور دارند ادامه داد:  در اردوی گرمسار 21 نفر حضور داشتند و این در حالی است که در اردوی شاهرود هفت هندبالیست دیگر با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی اضافه شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان آمادگی لازم برای میزبانی تورنمنت‌های ملی و بین المللی را دارد گفت: این استان هم در سمنان و هم در دیگر شهرستان‌ها از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوب و استانداردی برخوردار است؛ ضمن اینکه در چند سال اخیر میزبانی‌های موفقی در رشته‌های مختلف داشتیم.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند

بهادری منفرد گفت: ۲ هزار و ۹۵۷ نفر از این تعداد مراجعه کننده به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۳ نفر در بخش‌های مختلف مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: از این تعداد ۲۸۴ نفر در بخش‌ اورژانس، ۲۳۹ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۵ نفر در بخش‌های ویژه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز کرد: ۱۳۱ مورد عمل جراحی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرواز هما در تپال شاهرود+ فیلم
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • اسامی برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها استان سمنان
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان