Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:32:20 GMT

برگزاری 201 دوره آموزشی هلال احمر در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۷۲۵۳

برگزاری 201 دوره آموزشی هلال احمر در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری 201 دوره مختلف طی 6 ماهه اول سال جاری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، رامین معبودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 118 دوره 22 ساعته حضوری برگزار شده است که 4 هزار و 172 نفر فراگیر داشته است.

وی با بیان اینکه 41 دوره 22 ساعته نیمه حضوری هم برگزار شده است، اضافه کرد: در این دوره ها، یک هزار و 54 نفر فراگیر حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در نیمه اول سال جاری 26 دوره کمک های اولیه 40 ساعته پایه داوطلبی برگزار شده است که 513 نفر فراگیر داشته است.

معبودی اضافه کرد: در دوره تخصصی مقدمات نجات 63 نفر و در دوره تخصصی مقدماتی امداد 154 نفر فراگیر بوده اند که به ترتیب 3 و 7 دوره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یک دوره تخصصی اسکان و سرپناه اضطراری و 2 دوره تخصصی نجات در حوادث جاده ای برگزار شده است، ادامه داد: 25 نفر در دوره اول و 45 نفر در دوره دوم فراگیر بوده اند.

معبودی اظهار کرد: 2 دوره مراقبت های پیش بیمارستانی برگزار کرده ایم که 51 نفر فراگیر داشته و یک دوره هم آزمون ارزیابی مربیان کد استانی برگزار شده که 25 نفر فراگیر داشته است.

وی با بیان اینکه این جمعیت تلاش می کند در شهرستان های استان دوره های آموزشی را برگزار کند، ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آمادگی برگزاری دوره های مختلف آموزشی به کارکنان نهاد ها و دستگاه های استان را دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت:  شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، حسن سعدالدین با بیان اینکه  دوره آموزشی "حسنه ماندگار" روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 در استان برگزار می شود؛ اظهار داشت: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل گر جوانی جمعیت با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان روزهای ششم اردیبهشت با حضور داوطلبان از شهرستانهای سمنان، گرمسار، سرخه و مهدیشهر در شهرستان سمنان و هفتم اردیبهشت از شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

سعدالدین تصریح کرد: در این دوره که به صورت ملی برگزار می‌شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان است.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان تأکید کرد: این دوره با همکاری آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وافی، نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه اندیشه کوثر و دکتر مروتی، عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره به همت کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی(معاونت خدمات اجتماعی) کانون خدمت رضوی و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شورای اسلامی استان سمنان، بانک سپه وشرکت توزیع برق اجرایی می‌شود.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان اضافه کرد: جریان شناسی حوزه جمعیت، تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، اسقاط جنین و فنون تسهیلگری از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود