Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@23:24:40 GMT

مجلس، پیگیر مطالبات کامیون داران

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۷۴۲۴

‍‍‍‍‍‍

برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود

امام جمعه داران گفت: رفتار و اعمال شیعیان باید موجب تقویت مذهب و دین شود تا خرسندی اهل بیت (ع) را به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی شامگاه _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در اجتماع عزاداران سالروز شهادت امام صادق (ع) در محل آستان مقدس امامزاده احمد (ع) تیران اظهار کرد: رفتار و اعمال شیعیان باید موجب تقویت مذهب و دین شود تا خرسندی اهل بیت (ع) را به وجود آورد.

وی افزود: دوستی و محبت به خاندان عصمت و طهارت با رفتار روشن می‌شود که امام صادق (ع) نیز در روایتی شیعیان را به زینت اهل بیت (ع) بودن توصیه کرده است.

امام جمعه داران با بیان اینکه شیعیان باید از رفتار غلط دوری کنند، تصریح کرد: بعضی از سنت‌ها و رفتارهای غلط شایع در بین شیعیان چالش‌ساز بوده و برای جامعه شیعی آسیب محسوب می‌شود.

ابطحی قمه‌زنی و مداحی‌های غیر عرفی را نمونه‌ای از این آسیب‌ها بیان کرد و اذعان داشت: دشمن از این رفتارهای غلط و سنت‌های نادرست به نفع تبلیغات رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: رفتارهای حاشیه‌ساز علاوه بر اینکه مایه نگرانی و ناراحتی اهل بیت (ع) است، به جامعه شیعی نیز آسیب می‌زند.

امام جمعه داران با بیان اینکه امام صادق (ع) به شاگردان خود افتخار می‌کرد، تصریح کرد: آن حضرت در پاسخگویی شاگردانش به سوالات مخاطبان با افتخار و خرسندی نگاه کرد و ابراز خوشحالی داشت.

ابطحی ادامه داد: رفتار و عمل نیکو شیعیان مایه خرسندی اهل بیت (ع) خواهد بود پس باید بر این رفتار پیش رفته و خوشحالی به وجود آوریم.

وی به دلسوزی اهل بیت (ع) نسبت به شیعیان اشاره کرد و یادآور شد: آن‌ها برای هدایت بشر و سلامتی دنیا و آخرت ما دعا می‌کنند و باید قدرشناسی عملی باشیم.

امام جمعه داران با اشاره به اینکه همه نسبت به اعمال خود حسابرسی کنیم، گفت: عاقبت رفتار انسان برای خودش خواهد بود و نباید نسبت به سعادتمندی خود بی‌تفاوت باشیم.

کد خبر 750401

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم