Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۳ و چهار دقیقه دوشنبه اتفاق افتاد، افزود: با اعلام این خبر به مرکز پیام یاسوج، بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس از منطقه  به محل اعزام شدند.

پورانفرد خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اثر شدت جراحات سه نفر در محل حادثه قبل از رسیدن تکنسین‌ها جان خود را از دست داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوران فرد با اشاره به اینکه اولین کد ۳ دقیقه بعد از تماس مرکز در محل حادثه حضور یافت، ابراز داشت: متاسفانه به علت شدت مکانیسم آسیب، ۳ نفر شامل یک زن  و دو مرد در دم جان باخته بودند.

وی افزود: همچنین یک مصدوم دیگر توسط پرسنل اعزامی در حین انتقال احیا شد، ولی متاسفانه به علت شدت جراحات در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جان خود را از دست داد.

کد خبر 4417839

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس ماه محرم گرگان مشهد شیراز حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح شهرکرد عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وقوع تصادف زنجیره‌ای با ۸ مصدوم در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودروی سواری دنا و سمند با وانت پیکان در مرکز شهر یاسوج دوراهی هتل آزادی در ساعت ۱۴:۲۲ روز یکشنبه، دوم اردیبهشت فوراً دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه فوق آمبولانس پایگاه سه و چهار شهری یاسوج به محل اعزام شدند که پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه هشت نفر اعلام شد که دو نفر با درمان سرپایی و شش مصدوم دیگر پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است رانندگان به نکات ایمنی لازم توجه ویژه داشته باشند و ضرورت دارد رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها توجه و تمرکز لازم را داشته باشند و از رانندگان خواهشمندیم ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیر مجاز جداً پرهیز کنند.

کد خبر 746736

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد