Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو امیرصادقی درباره آخرین اوضاع جسمانی مهدی فخیم‌زاده گفت: خوشبختانه با وجود آنکه پزشک این هنرمند تاکید داشتند که او نباید تحرک زیادی داشته باشد، ساخت آخرین اثرش را به پایان رساند و اکنون جای هیچ گونه نگرانی درباره اوضاع جسمانی او نیست.

دوست و همکار مهدی فخیم زاده، با بیان اینکه اکنون این هنرمند خارج از تهران در حال استراحت است، گفت: مهدی فخیم زاده برای طی کردن دوران نقاهت خود از تهران خارج شده است و با توجه به توصیه‌های پزشک ایشان چند روز دیگر می‌تواند به تهران برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: آقای فخیم زاده از همان روزهای اولی که از بیمارستان مرخص شدند پزشکان تاکید داشتند که نباید کار سنگین انجام دهد و حرکت کند اما از آنجایی که فرد مسئولیت پذیری است با وجود آنکه تهیه کننده فیلم «مشت آخر» هم گفته بودند که می‌توانیم ادامه فیلمبرداری و سکانس‌های باقی مانده را بعدا انجام دهیم، او نپذیرفت و کارها را تمام کرد.

جای نگرانی در سلامتی فخیم زاده نیست

او با بیان اینکه فشار کار باعث شد دوباره مقداری حالشان دگرگون شود، گفت: او اکنون به توصیه پزشکش باید استراحت مطلق داشته باشد، کم تحرک کند، حتی نباید مکالمه زیادی هم با اطرافیانش داشته باشد تا لخته‌ای که ایجاد شده به طور کامل برطرف شود. با این حال حال‌شان بسیار خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

مهدی فخیم زاده که در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه واردشده به سر در بیمارستان «طالقانی» چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد و در نهایت ۱۳ تیرماه از همان بخش از بیمارستان ترخیص شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!