Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:01:26 GMT

استان مرکزی محرک توسعه صنعتی ایران است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۷۵۷۶

استان مرکزی محرک توسعه صنعتی ایران است

به گزارش برنا از اراک، « مارکوس لایتنر» در اراک، افزود: صنعت پیش نیاز توسعه هر کشور است و بهره گیری از ظرفیت موثر صنایع مادر تخصصی و پایین دستی استان مرکزی و شهر اراک در تولید می تواند زمینه بالندگی بیشتر اقتصاد ایران باشد. 
سفیر سوئیس در ایران اظهار داشت: تقویت مناسبات دوجانبه ایران و سوئیس مد نظر است و شناخت بسترهای ارتباط دوسویه باید عمیق و گسترده تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لایتنر همچنین در حاشیه بازدید از ماشین سازی اراک گفت: اشتغال و پویایی واحدهای تولیدی اراک توان مدیریتی بالقوه و بی اثر بودن تحریم های آمریکا را نشان داد. 
وی افزود: پویایی خطوط تولید در واحدهای صنعتی اراک به ویژه ماشین سازی و واگن پارس بیانگر اشتیاق به کار و تولید است.. 
سفیر کشور سوئیس در ایران اظهار داشت: شرکت ماشین سازی اراک با تجهیزات استاندارد و فناوری مناسب در زمره مجهزترین شرکت های منطقه است و باید از این ظرفیت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. 
وی افزود: رعایت اصول ایمنی از سوی کارگران نیز نشان از وجود علم و فناوری در جریان تولید در این شرکت است. 
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی ایران صنعت قلب سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‌) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمنی و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز با اشاره به اینکه آمادگی شرکت‌های پالایشی گاز در زمستان ضروری است، بیان کرد: امروز تولید و مصرف گاز ما سربه‌سر و برابر است، ازاین‌رو در ماه‌های سرد سال بر لبه باریک حرکت می‌کنیم.

وی افزود: باید در موضوع تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های گازی از روش‌های سنتی فاصله گرفت و شیوه‌های نو و روزآمد را جایگزین کرد که البته بخشی از کارهای تسهیل‌کننده این روزآمدسازی را خود ما می‌توانیم انجام دهیم.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت تصریح کرد: در جریان تلاش‌های انجام‌شده از سوی شرکت‌های پالایش گاز هستم و معتقدم این تلاش‌ها نوعی جهاد است و امیدواریم امسال را با کمترین دغدغه یا حادثه در صنعت گاز طی کنیم.

کد خبر 6099686 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین