Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایوب دبیری‌نژاد، از پیشکسوتان مطبوعات استان هرمزگان در مسجد صاحب الزمان(عج) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، زنده یاد ایوب دبیری‌نژاد که هفته گذشته بر اثر سکته حاد مغزی به‌طور وسیع دچار خونریزی مغزی شد و با سطح هوشیاری‌ 3 در کما به سر می‌برد، بامداد دیروز(هشتم مهرماه) دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم تشییع پیکر زنده یاد دبیری‌نژاد چهره‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان هرمزگان حضور داشتند. پس از مراسم تشییع، پیکر زنده یاد دبیری نژاد در زادگاهش فین به خاک سپرده می‌شود.

ایوب دبیری‌نژاد صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی روزنامه دریا و مدیریت خبرگزاری فارس در هرمزگان را در کارنامه خود دارد. مدیرکلی دفتر امور شهری استانداری هرمزگان ( ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹) ، دبیر ستاد دهیاری‌ها و شهرداری‌های هرمزگان ( ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹) ، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بندرعباس ( ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲) ، معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس ( ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۲) ، معاون خدمات‌شهری و قائم‌مقام شهرداری بندرعباس ( ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۸) ، شهردار منطقه ۲ بندرعباس( ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲) ، شهردار بندرخمیر ( ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱) ، شهردار بستک ( ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۷) و دبیر آموزش‌وپرورش بندرعباس ( ۱۳۶۳ تا ۱۳۸۹) هم جزو سوابق کاری زنده‌یاد دبیری بود.

خبرگزاری ایسنا این ضایعه را به خانواده زنده یاد دبیری نژاد و اصحاب رسانه استان هرمزگان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پیشکسوت مطبوعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام

دریافت 32 MB

فیلم: فرشاد نظری

کد خبر 6096860

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد