Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیران ارشد دانشگاه و دانشجویان برگزار شد؛ دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید الورود، گفت: نمایشگاه مهر دانشگاه تهران هر سال با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود و دانشجویان در این نمایشگاه به همت مرکز بهداشت و مرکز مشاوره مورد پایش جسم و روان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه همچنین، تشکل های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی به دانشجویان جدیدالورود معرفی می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در ادامه، اظهار کرد: حدود 11 هزار دانشجوی جدید دانشگاه تهران در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که از این میان 7 هزار و 500 دانشجو در باشگاه دانشجویان و 3 هزار و 500 دانشجو نیز در 3 پردیسس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس ابوریحان و پردیس فارابی پذیرش خواهند شد.

گفتنی است، هدف از برگزاری نمایشگاه مهر، پایش سلامت جسم و روان نودانشجویان ورودی سال 1397 است. همچنین در این نمایشگاه دانشجویان ورودی جدید با خدمات حوزه معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های دانشجویی و معاونت دانشجویی آشنا خواهند شد. در این نمایشگاه‌ تشکل‌های اسلامی دانشجویان، کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی و انجمن‌های علمی دانشجویی به معرفی دستاوردهای خود می‌پردازند.  

همچنین در این نمایشگاه، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسجد دانشگاه، سازمان بین المللی دانشگاهیان، بنیاد حامیان دانشگاه، تولیدات فرهنگی و هنری دانشجویان، صندوق قرض الحسنه، دانشکده کارآفرینی و مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز غرفه هایی برای معرفی فعالیت های خود دارند.

نودانشجویان سال تحصیلی جدید، طبق زمان بندی صورت گرفته تا 24 مهر به این نمایشگاه مراجعه و مورد پایش سلامت قرار می گیرند و با حوزه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آشنا می‌شوند. ساعت کار نمایشگاه از شنبه تا چهارشنبه از 8 تا 17 و پنجشنبه از ساعت 8 تا 14 است و پذیرش واحدها یک ساعت پیش از پایان نمایشگاه به اتمام می رسد، همچنین نمایشگاه هر روز از ساعت 12 تا 13 تعطیل است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه تهران ساعت کار فرهنگی و اجتماعی کشاورزی و منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا