Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی ادامه داد: جبهه دوم دفاع از احکام دینی و معنویت بود بدین معنی که رزمندگان حسینی عمل کردند و در همه حال و در همه مکان ها و در همه شرایط واجبات دینی را به نحو احسن و اکمل بجا آوردند و اثبات کردند که آماده جانفشانی برای احیای دین اسلام هستند.

وی اضافه کرد: جبهه سوم دفاع از ولی خدا یعنی ولایت فقیه بود که در این بحث هم رزمندگان کاملا بر اساس منویات حضرت امام عمل کردند و لبیک گوی حقیقی وعملی به ولایت شدند چراکه رستگاری را در ولایت می دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی در قسمتی از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولان باید بدانند که اگر صاحب میز و منصبی هستند به برکت همین مقاومت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس می باشد بنابراین وظیفه دارند همیشه به فکر تکریم رزمندگان و خانواده شهدا باشند و عدول از آرمان دفاع مقدس عین خیانت است و باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد

2 قهرمان غایب WWE به همراه سایر کشتی گیران عازم فرانسه شدند.

به نقل از PWInsider دارنده 16 عنوان قهرمانی جهان، جان سینا در آستانه برگزاری رویداد پرمیوم کمپانی WWE به نام بکلش به میزبانی فرانسه به همراه سایر کشتی گیران این کمپانی عازم فرانسه شد.

طرفداری | هنوز نشانه‌ای از شرکت جان سینا در این رویداد وجود ندارد، اما با توجه به حضور غیرمنتظره او در رویداد مانی این د بنک لندن احتمال می‌رود که او یک بار دیگر هواداران اروپایی خود را غافلگیر کند.

نام بزرگ دیگری که به همراه ستارگان WWE عازم فرانسه شد، کسی جز شارلوت فلیر نیست. او مدتهاست که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در تلویزیون WWE غایب بوده و حتی شانس حضور در رسلمنیا 40 را نیز از دست داد. او چندی پیش تحت جراحی زانو قرار گرفت و اکنون دوران ریکاوری را سپری می‌کند. به مانند جان سینا برای او نیز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که در بکلش جلوی دوربین WWE حاضر شود، با این وجود احتمال تغییر در این برنامه هم وجود دارد.

رویداد پرمیوم بکلش به میزبانی LDLC Arena در لیون فرانسه برگزار خواهد شد و در مهمترین بازی این رویداد کودی رودز برای دفاع از کمربند آندیسپیوتد WWE به مصاف ای جی استایلز خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند