Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@15:19:18 GMT

اطلاع رسانی درست از شایعه سازی جلوگیری می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۸۷۶۸

اطلاع رسانی درست از شایعه سازی جلوگیری می‌کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، عباسعلی ملکی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان‌جنوبی، امروز9 مهر، در جلسه گردهمایی روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان به میزبانی بیمه سلامت اظهار کرد: هیچ کاری بدون هماهنگی و همکاری به پایان نمرسد و به همین دلیل روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقص نوع نگاه به روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، افزود: باید با توجه به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در ادارات به آن نگاه بهتری صورت گیرد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به صورت ساختارمند تشکیل شده است که امیدواریم فعالیتهای جدیدی در این شورا شکل بگیرد.
ملکی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی میتوانند یکی از نقش‌های مدیر که سخنگو بودن است را به خوبی ایفا کنند، تصریح کرد: تعامل رسانه ها و روابط عمومی باید تنگ تر و بهتر باشد تا اثرگذاری بیشتری حاصل شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه نظام صورت گرفته است، دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای دولت و نظام را به خوبی منعکس کنند و این امر با همراهی با رسانهها امکان پذیر است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی ادارات، خاطرنشان کرد: امیدواریم دوره‌های آموزشی با کیفیت بهتر برای مسئولان روابط عمومی برگزار شود.


روابط عمومی به جایگاه اصلی خود برگردد
علی اربابی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: گردهمایی مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی از درخواستهای اداره کل بیمه سلامت بود.
وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی‌ها در ادارات، افزود: متاسفانه روابط عمومی در ادارات جایگاه خوبی ندارد که باید به نقش آن بیشتر اهمیت داده شود.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی بیان کرد: در چارت سازمانی روابط عمومی زیرمحموعه مدیریت است و این امر بیانگر جایگاه روابط عمومی در تنویر افکار عمومی است.
اربابی ادامه داد: 85 درصد جمعیتی که با بیمه سلامت ارتباط دارند وجهی برای بیمه پرداخت نمی‌کنند بلکه این هزینه توسط دولت تامین می‌شود.
وی اظهار کرد: مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی فروردین‌ماه و اردیبهشت ماه جاری به صورت کامل پرداخت شده و مطالبات ماه‌های خرداد و تیر نیز پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه 472 هزار و 500 نفر در استان عضو بیمه سلامت هستند، تصریح کرد: بالغ بر 170 میلیارد تومان برای جامعه بیمه شده خود هزینه میکنیم که رقم ویژهای است.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی تامین هزینههای درمان از وظایف دولتها است، یادآور شد: کنترل، نظارت و استفاده بهینه از این هزینهها از وظایف بیمه سلامت است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روز‌های جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی