Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > بازار مالی - ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی استان قم از پلمب یک مغازه چادرفروشی به دلیل خرید و فروش ارز خبر داد و گفت: از متهم حدود 135 میلیون تومان ارز کشف شده است.

سرهنگ احمد کرمی گفت: طرح تشدید برخورد با دلالان غیر مجاز ارز، با حضور عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم در معیت معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان و کارکنان دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری در قم اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح طی اقدامات انجام شده، یک چادر فروشی به عنوان محل خرید و فروش ارز که دلالان سیار به آن تردد داشتند، شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: نهایتاً طی بازرسی از گاو صندوق مغازه مذکور، مبلغ 5هزار و 912دلار آمریکا، 283هزار و 500 روپیه پاکستان، 85هزار دینار عراق و 6 هزار روپیه هندی به ارزش قیمت آزاد حدود 135 میلیون تومان کشف و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد.


64231

 

کلید واژه‌ها : ارز تک نرخی - بازار طلا و ارز - نرخ ارز - دلار - ارز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارز تک نرخی بازار طلا و ارز نرخ ارز دلار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از از بازداشت فردی که با شگرد اخذ ویزای کشورهای اروپایی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان اخذ ویزای کشورهای اروپایی رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی حاکی از آن بود که یک مرد جوان اهل کشور افغانستان با چرب زبانی و ادعای نفوذ در سفارتخانه‌ها از شهروندان در تهران، مشهد و کرج مبلغ ۲۲ میلیارد ریال پول دریافت کرده و متواری شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و متوجه شدند که این فرد قصد دارد تا با جعل مدارک بیشتر، مبالغی را از افراد دیگری هم دریافت کند. کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه فرد موردنظر در خیابان پاسداران تهران شده و او در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم  پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر  کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اخذ ویزا کشورهای اروپایی و آسیایی اعتراف کرد. همچنین تعدادی از شاکیان پرونده نیز در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در پایان به مردم هشدار داد که به هیچ عنوان فریب چنین ادعاها و وعده‌هایی را نخورند و اقدامات خود برای اخذ ویزا و امور اینچنینی را از طریق قانونی دنبال کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران