Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر غفرانی عصر دوشنبه در نشست مشترک هیئت‌های ورزشی استان با اشاره به اهمیت جلب‌توجه مردم به ورزش، اظهار کرد: ورزشکاران استان در نخستین روز از هفته تربیت‌بدنی در مجموعه ورزشی شریعتی بالباس‌های متحدالشکل رژه خواهند رفت.

وی با تأکید بر اینکه روند استعدادیابی در هفته تربیت‌بدنی پیگیری می‌شود، گفت: از ورزشکاران اخلاق مدار و پیشکسوتان و مربیان ارزنده استان تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اشاره کرد: کارگاه‌های مختلف آموزشی در کرج و دیگر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، برای همگانی کردن ورزش هم اقدامات لازم را پیگیری می‌کنیم.

غفرانی بیان کرد: یک هزار و ۸۲۶ مدال مختلف در مسابقات گوناگون ورزشی در سال ۹۶ کسب کرده‌ایم درنتیجه باید هیئت‌های ورزشی کمیته‌های همگانی خود را تشکیل دهند.

وی با اشاره به برگزاری ۶۰۰ برنامه فرهنگی و پیاده‌روی خانوادگی در هفته تربیت‌بدنی، گفت: در بازه زمانی نهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری مسابقات قایقرانی آسیایی نیز به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به اجرای ۱۱۰ برنامه ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و گفت: حضور مردم در کنار هیئت‌های ورزشی دستاوردی مهم و متفاوت در هفته تربیت‌بدنی خواهد بود.

غفرانی ادامه داد: افتتاح خانه‌های روستایی و تجهیز آن‌ها از دیگر مواردی است که در روستاها به آن پرداخته خواهد شد، برگزاری لیگ روستایی هم دنبال شده است‌ و در نقاطی از استان زمین چمن استاندارد افتتاح خواهیم کرد.

کد خبر 4417952

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی ورزش البرز بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس ماه محرم گرگان مشهد شیراز حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح شهرکرد عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت